Мережа ресторанів “Чорноморка” відкриє 35 рибних магазинів у 2025 році – деталі
На території житлового комплексу "Варшавський" у столиці відбудеться відкриття першого магазину "Чорноморка online". Засновниця, Ольга Копилова, планує розширити мережу до 35 таких магазинів до кінця року, а також, можливо, запустити франшизу.
У власниці “Чорноморки” Ольги Копилової великі плани. Раніше вона оголосила про запуск устричних автоматів, а наразі запускає мережу рибних магазинів у столичних житлових комплексах, розповіла Копилова у коментарі Forbes.
Перший магазин відкриється наприкінці січня в житловому масиві “Варшавський”. За словами Копилової, його площа – 80 кв. м., а площа наступних – від 50 до 80 кв. м. Спочатку вона планує протестувати формат сама, планом на рік є 35 магазинів. У разі позитивних результатів – запропонує “партнерам, інвесторам чи франчайзі”.
Що буде в нових магазинах?
За словами Ольги Копилової, в магазинах буде представлений широкий асортимент риби та готових страв. Рибу, виловлену в Болгарії та Греції, постачатимуть партнери.
Вся їжа готуватиметься одразу після замовлення, "з-під ножа". Також буде запущено доставку.
Наприклад, клієнт може прийти і замовити форшмак, який йому приготують одразу, за ціною супермаркету, – додає вона.
Інформацію про обсяг інвестицій у відкриття першого магазину рестораторка не називає.
Оренда у ЖК “Варшавський” нам коштує 45 000 грн на місяць, – зазначає Копилова.
Залежно від району розташування та площі магазину, у кожен доведеться вкласти від 200 000 до 400 000 дол, оцінює операційна директорка мережі ресторанів ЇshFish Поліна Левицька. Директорка Atlantic Umma Ірина Гончарук оцінює орієнтовно до 300 000 дол.
Конкуренти проєкту “Чорноморки”
За словами генерального директора Pro-Consulting Олександра Соколова, крім спеціалізованих мереж, як-от львівська Kramar LTD і запорізька Veladis, свої рибні продукти також пропонують інші великі ритейлери, такі як “Сільпо”, Varus і Metro.
У “Варшавському”, з якого починає “Чорноморка”, вже є один рибний магазин “Риболюб”, поряд також великий Novus.
Руслан Кокодей, керівник відділу маркетингу мережі рибних магазинів Veladis, має сумніви, що формат магазину з площею від 50 до 80 кв. м "зайде". Багато асортименту в такому магазині не покладеш, додає він.
Водночас Гончарук вважає, що магазини в нових ЖК у центральних районах міст-мільйонників можуть мати попит.
Читайте також: “Чорноморка” запускає власну мережу магазинів та “рибні поштомати”
Довідка* Ольга Копилова заснувала мережу "Чорноморка" у 2016 році, до великої війни працювала лише в Україні, а після 2022-го вийшла за кордон. На 10 січня 2025 року мережа обʼєднує 38 закладів: "Чорноморка" – у 12 містах України, в Словаччині, Польщі, Австрії; пʼять бюджетних "Анчоусних" і три окремих ресторани у Молдові.
Копилова не розкриває консолідований виторг мережі. У 2023 році Forbes Ukraine оцінював його у понад 500 млн грн.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації