Мережа “Фора” провела ребрендинг – новий стиль ритейлера (фото)
Креативна агенція Taktika провела ребрендинг мережі продуктових магазинів "Фора".
Бренд отримав новий дизайн для зовнішньої реклами, соціальних мереж і оформлення магазинів, повідомляють УРТЦ у прес-службі агенції.
Зазначається, що цьогоріч компанія змінила підхід до форматів своїх точок і звернулася із цим запитом до Taktika, щоб оновити айдентику.
Дизайн ритейлера мав стати більш сучасним, щоб відповідати трендам сьогодення та яскравіше представляти бренд.
Taktika оновила айдентику “Фора”, розробивши нові фірмові елементи. Зокрема, запропонували нові принципи верстки для макетів у всіх каналах комунікацій – від вітрин до соцмереж.
Ми розуміли, що, як і в будь-якого продуктового ритейлу, маркетинг "Фора" – це про велику кількість потокової онлайн і офлайн комунікації: цінники, постери, каталоги тощо. Для всього цього потрібно було створити дизайн-систему з достатньою кількістю елементів. Наш брендбук мав полегшувати життя дизайн-команді клієнта та містити достатню кількість шаблонів з яких можна «зібрати» будь-який матеріал, – розповідає Ілля Почкун, креативний директор Taktika.
Логотип оновили таким чином, щоб він не втратив впізнаваність і можна було не змінювати вивіски у всій мережі одночасно.
Також маркетологи “освіжили” головні кольори мережі – зелений і червоний та додали до них нові - фіолетовий, жовтий та блакитний.
Ритейлеру запропонували нові акцентні шрифти, завдяки чому дизайн став виглядати сучасніше.
Читайте також: Відома харківська мережа ресторанів змінює назву через 13 років роботи
Оновлення айдентики мережі – це не лише модний тренд, але й стратегічний крок для залучення та утримання гостей. Хотілось, щоб у майбутньому магазини як ззовні, так і всередині, чи будь-яка згадка про бренд «Фора», – були впізнавані та об’єднані єдиним стилем. Нам здається, що оновлена айдентика вийшла яскравою та сучасною, – коментує креативний директор "Фора" Юрій Шипота.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації