Мережа «Будинок іграшок» запускає проект із франчайзингу
У жовтні 2021 року «Будинок іграшок» представив новий франчайзинговий проект. Тепер партнери компанії зможуть відкрити магазин мережі у своєму місті.
«Ми хочемо дозволити людям, які розділяють наші цінності, самостійно розвивати ці ідеї на своїй території. На себе ми беремо всі складні процеси – керування асортиментом, поповнення полиці, ризики. А нашим партнерам пропонуємо зайнятися найцікавішим: будувати стосунки з клієнтами, впроваджувати супер-сервіс, дивувати», – каже Вадим Хоменко, член наглядової ради мережі «Будинок іграшок».
У асортименті мережі близько 30 000 позицій. Для відкриття магазину франчайзі мають сплатити $40 000 паушального внеску, інші стартові інвестиції становитимуть ще $115 000. Рентабельність магазину за прогнозами становитиме 10% вже в перший рік, вихід на точку беззбитковості за планом – за три місяці. Відповідно, інвестиції окупляться за період від 28 місяців. Середній прибуток магазину «Будинок іграшок» – від 136 000 грн. на місяць.
Ми вважаємо оптимальною площею магазину 200-300 метрів. Хоча все залежить і від трафіку. Ми маємо всю експертизу і індивідуально допомагатимемо нашим партнерам вибирати площу під той трафік, який очікується на локації», – обіцяють у керівництві «Будинок іграшок».
Цього року компанія планує відкрити лише кілька франчайзингових магазинів. Вадим Хоменко вважає, що найкращим сезоном для швидкої окупності буде осінь, адже попереду – новорічні свята, коли традиційно великий попит на подарунки.
Спеціалісти «Будинок іграшок» обіцяють надавати всебічну підтримку франчайзинговим магазинам, допомагати просувати бренд та продукцію як за допомогою традиційної реклами, так і digital-маркетингу, а також проводити BTL-акції на місцях.
Довідка. «Будинок іграшок» – найбільша в Україні мережа магазинів іграшок для дітей та дорослих, на українському ринку працює вже 23 роки. Наразі діють 64 магазини мережі у всіх регіонах України, які за рік обслуговують 25 млн відвідувачів. Цього року Будинок іграшок отримав нагороду «Рітейлер року у сегменті товарів для дітей» за версією RAU.