Мережа Brocard скоротилася майже на 30% і змінила географію відкриттів – причини

Мережа магазинів парфумерії та косметики Brocard скоротилася майже на 30% через російську окупацію частини українських територій.

Про це розповів співзасновник та керуючий бізнесом компанії Юрій Гаткін в інтерв'ю Delo.ua.

Зміни в рамках мережі перш за все стосуються географії. Нам довелось закрити багато магазинів на тимчасово окупованих територіях. Кількість магазинів скоротилась майже на 30%. Але ми відкриваємо й нові - там, де наші споживачі, там, де є попит, - зазначив він.

Наразі вже три магазини Brocard працюють в Ужгороді, хоча раніше мережа взагалі не розглядала міста з населенням менше 300 тисяч людей для відкриття своїх точок.

В нинішній же ситуації, за словами Гаткіна, чисельність населення "не завжди показова". У той же час топ-менеджер поскаржився на ріст витрат на утримання офлайн-бізнесу, зокрема на зарплати кваліфікованому персоналу. Зараз на ринку кадрів України є певний дефіцит працівників, тож умови, зокрема і зарплатні, диктує саме працівник, а не роботодавець.

Також магазини мають підтримувати мінімум шість місяців стоку, щоб полиці не виглядали порожніми, купувати генератори та інші пристрої, які стали необхідними в сьогоднішніх реаліях.

З огляду на ці фактори Юрій Гаткін не може дати впевнених прогнозів щодо подальшого утримання позитивної динаміки продажів.

Читайте також: “Очікування тривожні”. Як українські ТРЦ зустрінуть зиму 2024/2025 і чи готові вони до відключень

*Довідка. Згідно з даними на сайті Brocard, мережа має 67 магазинів, з яких 23 у Києві та шість в Одесі, ще по чотири точки працюють у Дніпрі та Львові, по три - у Харкові та Полтаві.