Мережа “Алло” презентувала оновлений формат та відкрила новий магазин в Одесі
Компанія “Алло” відкрила новий магазин в Одесі, оновила – у Полтаві, а також переформатувала у Києві.
Про це повідомили УРТЦ у пресслужбі компанії.
4 лютого запрацював новий Алло в Одесі, на вулиці Преображенській, 30. На площі майже 200 кв. м представлено основний асортимент мережі з розширеним модельним рядом телевізорів, а також зона акустики World of music. У магазині клієнти можуть протестувати та придбати потрібні товари або ж отримати в точці видачі маркетплейсу замовлення з allo.ua чи застосунку. Новий магазин працює щодня, з 10:00 до 20:00.
14 лютого відкрився оновлений магазин Алло у Полтаві – на першому поверсі ТЦ “Київ”, що розташований на вулиці Зіньківській, 6/1-А. Тут представлено великій вибір геймерських аксесуарів, товарів для дому, техніки Apple, Samsung та Xiaomi, ноутбуків для роботи чи геймінгу. Магазин та точка видачі маркетплейсу “Алло” працюють щодня, з 09:00 до 21:00.
Також після переформатування 15 лютого запрацював оновлений магазин на проспекті Берестейському, 47-А, у Києві. Тут вперше репрезентовано оновлений формат – ключовий асортимент “Алло” із фокусом на видачу онлайн-замовлень.
В магазині збільшено кількість моделей телевізорів та аксесуарів, але основний асортимент залишається незмінним. Оновлений магазин вирізняється розширеною зоною видачі маркетплейсу, відокремленою від каси, з великим екраном для онлайн-замовлень, під які збільшено склад, а поряд розміщено примірочну.
Такі зміни сприятимуть збільшенню кількості виданих замовлень, пришвидшенню та зручності їх отримання. Варто зазначити, що деякі категорії товарів, як от велику побутову техніку, “Алло” продає виключно онлайн, але відтепер в оновленій точці видачі можна забрати й такі габаритні товари.
Офлайн-ритейл має враховувати тренди ринку та залишатися прибутковим. В Алло дедалі зростає частка онлайн-покупок, які становлять майже половину всіх продажів, тому ми експериментуємо з форматами та працюємо над поліпшенням онлайн-досвіду наших клієнтів – від замовлення товару на маркетплейсі до його отримання в точці видачі. Також ми продовжуємо розширювати ключовий асортимент товарів в магазинах, щоб тут і зараз задовольнити потребу клієнтів, які купують офлайн. Мета Алло – поліпшувати повсякдення, і ми прагнемо втілювати це в легкості шопінгу, – коментує Микола Астапов, директор із розвитку та форматів компанії “Алло”.
Мережа “Алло” також пришвидшує обслуговування клієнтів. Зокрема, відтепер забрати онлайн-замовлення в точці видачі швидко та без верифікації можна за згенерованим у мобільному застосунку “Алло” QR-кодом. Також продавець може створити QR-код для онлайн-оплати товару – так клієнт може оплатити покупку й уникнути черги на касі. В цьому випадку чек надійде в SMS чи Viber-повідомленням, а також буде нараховано “Алло Гроші”.
Незмінною в магазинах мережі залишається можливість розрахуватися за покупку готівкою чи банківською карткою, а також оформити кредит чи здійснити оплату частинами.
В разі відсутності електроенергії магазини працюють автономно, а за потреби тут можна підзарядити свої гаджети.
За покупки від 100 гривень клієнти отримують кешбек за програмою лояльності “Алло Гроші”. Крім того, під час однієї покупки можна одночасно скористатися двома програмами лояльності – корпоративною “Алло Гроші” та національною Fishka.
Читайте також: Алло оновив бренд та створив нову категорію товарів “Інновау” – деталі
*Довідка. Алло – маркетплейс національного масштабу з інноваційними товарами від електроніки та інструментів до іграшок та меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації