McDonald’s згортає експеримент з прийому замовлень штучним інтелектом – причина

Американська мережа закладів швидкого харчування McDonald's припиняє дворічний експеримент з компанією IBM, який передбачав обслуговування автомобілістів у форматі drive-through (без виходу з машини) з допомогою штучного інтелекту.

Про це корпорація повідомила у листі до своїх франчайзі.

Експеримент, в рамках якого автомобілісти могли замовляти у комп'ютера голосом у більш ніж 100 ресторанах, згортається через помилки нейромережі. Так, одному клієнту технологія запропонувала морозиво з беконом, а іншому – додала до замовлення дев'ять стаканів солодкого холодного чаю.

Після ретельного аналізу McDonald's вирішила припинити поточне партнерство з IBM, і не пізніше 26 липня 2024 року технологія буде відключена у всіх ресторанах, де вона зараз тестується, – повідомив головний директор з ресторанів американського підрозділу McDonald's Мейсон Смут.

Втім, компанія не виключає пошук нового партнера у цій галузі, у той же час зазначається, що IBM також залишається надійним партнером мережі, продукти якого продовжать використовувати у глобальній системі McDonald's.

Читайте також: McDonald’s програв суд за товарний знак Big Mac

IBM, зі свого боку, заявила, що веде переговори про використання ШІ-технології з іншими мережами ресторанів швидкого харчування.

CNBC