McDonald’s заявив про падіння продажів вперше за чотири роки – причини

Американська мережа ресторанів швидкого харчування McDonald's заявила про перше квартальне падіння продажів за майже чотири роки.

Причиною стало слабке зростання у підрозділі міжнародного бізнесу та конфлікт на Близькому Сході. У компанії вважають, що головним фактором падіння показників став бойкот закладів McDonald's в близькосхідних країнах через ймовірну проізраїльську позицію компанії в конфлікті Ізраїлю та ХАМАС

Отримавши найбільший удар на Близькому Сході, компанія також помітила вплив на бізнес у таких країнах, як Малайзія та Індонезія, а також у Франції, – сказав генеральний директор Кріс Кемпчінскі.

За словами Кемпчінського, поки війна триває, компанія не очікує на покращення продажів у цих країнах.

За даними LSEG, порівняльні продажі в сегменті McDonald's International Developmental Licensed Markets зросли на 0,7% у четвертому кварталі року. При цьому у четвертому кварталі 2022 року зростання становило цілих 5,5%.

Вплив війни на довговічність доходів буде для нас найбільшим занепокоєнням... схоже, що це буде проблема, яка буде залишатися актуальною протягом наступного кварталу або, можливо, навіть двох, — сказав Брайан Малберрі, менеджер клієнтського портфеля Zacks. Investment Management, яка володіє акціями McDonald's.

Низькими залишаються і споживчі витрати в Китаї, який є другим за величиною ринком McDonald's. 

Американський бізнес McDonald's також показав ознаки слабкості, особливо через споживачів з низькими доходами, які зменшували розміри замовлень або купували дешевші товари.

Читайте також: Колишні активи McDonald’s в рф могли отримати люди Рамзана Кадирова – розслідування

Тим не менш, McDonald's повідомив про скоригований прибуток на акцію в розмірі 2,95 доларів, перевершивши оцінки в 2,82 долари.

Reuters