McDonald’s випустив лімітовану колекцію товарів для манікюру (фото)

Британський манікюрний бренд Nails.Inc об’єднався з McDonald’s для створення лімітованої колекції лаків для нігтів, стикерів і накладних нігтів.

Продажі стартували 20 лютого на платформі Amazon і cайті Nails.Inc, а вже у березні товари з’являться в магазинах Target по всій Британії.

68517 posts.article lg | 1

Ми любимо робити такі несподівані, нестандартні колаборації. У сфері краси та моди може бути багато колаборацій, тому я думаю, що якщо ви хочете освоїти цей простір, вам потрібно створити щось таке, що змусить клієнта сказати: “О, я б ніколи до цього не додумався, — каже засновниця Nails.Inc Теа Грін.

Набір накладних нігтів "French nail" у класичному нюдовому відтінку коштує 6,99 доларів. Також в асортименті набір червоного та коричневого міні-лаків і повнорозмірний червоний лак, що продаються разом зі стікерами у вигляді бургерів, картоплі фрі та золотих арок McDonald’s, він коштує 8,99 доларів.

Також в дроп входить мерехтливий лак для нігтів із золотими сердечками вартістю за 8 доларів, він є відсилкою до слогану McDonald’s "I’m Lovin’ It".

71cnvvicwwl. ac sl1500 768x769 1 | 2

Шанувальники McDonald’s завжди знаходять різні способи висловити свою любов до бренду, в тому числі за допомогою нейл-арту, — сказала старша директорка McDonald’s по глобальному бренду, контенту та культурі Дженніфер Дельвеккіо.

Читайте також: Трамп запустив власну лінійку золотих кросівок Never Surrender

Мережа ресторанів швидкого харчування неодноразово співпрацювала з різними модними брендами, зокрема Cactus Plant Flea Market, Palace та Crocs. Однак у б’юті сфері ця колаборація є першою для McDonald’s.

MMR