McDonald’s відзначив різкий ріст прибутку в ресторанах у всьому світі

Чистий прибуток мережі ресторанів швидкого харчування McDonald's зріс на 17% за третій квартал, до 2,3 мільярдів доларів.

Згідно з фінзвітом компанії, продажі у всіх ресторанах світу зросли на 14% – до 6,69 мільярдів доларів.

Така динаміка стала можливою завдяки популярним акціям мережі, які приваблюють клієнтів попри вищі ціни. Нещодавно компанія підвищила ціни на деякі позиції у Сполучених Штатах, однак паралельно запустила акції для залучення клієнтів, наприклад - подвійний чизбургер за 50 центрів у Національний день чізбургерів у США.

У Британії протягом серпня McDonald's пропонував знижки до 60% на Big Mac або Chicken McNuggets.

В Німеччині на початку 2023 року запустили меню McSmart, що дає змогу клієнтам готувати власні невеликі страви. Це допомогло досягти двозначного зростання продажів десятий квартал поспіль.

У компанії відзначили, що американські клієнти з річним доходом 45 тис. дол чи менше, почали все менше витрачати на кожне замовлення. Водночас у McDonald's додали, що бачать у своїх закладах все більше заможних клієнтів.

Колаборація McDonald's

Американська мережа ресторанів швидкого харчування McDonald's створила колаборацію з японським брендом одягу graniph.

Компанії спільно представили ексклюзивну колекцію стильних сувенірів. До лінійки увійшли різноманітні предмети одягу та аксесуари.

Читайте також: McDonald’s створює новий ресторанний бренд CosMc’s

На светрах, сумках та інших речах зображені культові страви та персонажі, пов’язані з McDonald's. Колекція створена у фірмових яскравих кольорах компанії, особливу увагу було приділено деталям, які відображають характеристику бренду, включно з відомими Золотими арками.

Як виглядають речі з колекції та коли їх можна буде придбати, дивіться в матеріалі.

euronews