McDonald’s відзначив різкий ріст прибутку в ресторанах у всьому світі
Чистий прибуток мережі ресторанів швидкого харчування McDonald's зріс на 17% за третій квартал, до 2,3 мільярдів доларів.
Згідно з фінзвітом компанії, продажі у всіх ресторанах світу зросли на 14% – до 6,69 мільярдів доларів.
Така динаміка стала можливою завдяки популярним акціям мережі, які приваблюють клієнтів попри вищі ціни. Нещодавно компанія підвищила ціни на деякі позиції у Сполучених Штатах, однак паралельно запустила акції для залучення клієнтів, наприклад - подвійний чизбургер за 50 центрів у Національний день чізбургерів у США.
У Британії протягом серпня McDonald's пропонував знижки до 60% на Big Mac або Chicken McNuggets.
В Німеччині на початку 2023 року запустили меню McSmart, що дає змогу клієнтам готувати власні невеликі страви. Це допомогло досягти двозначного зростання продажів десятий квартал поспіль.
У компанії відзначили, що американські клієнти з річним доходом 45 тис. дол чи менше, почали все менше витрачати на кожне замовлення. Водночас у McDonald's додали, що бачать у своїх закладах все більше заможних клієнтів.
Колаборація McDonald's
Американська мережа ресторанів швидкого харчування McDonald's створила колаборацію з японським брендом одягу graniph.
Компанії спільно представили ексклюзивну колекцію стильних сувенірів. До лінійки увійшли різноманітні предмети одягу та аксесуари.
Читайте також: McDonald’s створює новий ресторанний бренд CosMc’s
На светрах, сумках та інших речах зображені культові страви та персонажі, пов’язані з McDonald's. Колекція створена у фірмових яскравих кольорах компанії, особливу увагу було приділено деталям, які відображають характеристику бренду, включно з відомими Золотими арками.
Як виглядають речі з колекції та коли їх можна буде придбати, дивіться в матеріалі.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації