McDonald’s створив шпалери для смартфонів, які закликають користувачів донатити

Тайванський McDonald’s створив колекцію шпалер для смартфонів, які нагадують користувачам робити пожертвування у благодійний фонд Рональда МакДональда.

Для цієї рекламної кампанії використовують “Тайванську лотерею”. Це державна ініціатива, в рамках якої переможець може отримати грошові призи до 10 мільйонів тайванських доларів.

Багато тайванців, що виграють в цю лотерею, віддають свій виграш у скриньки для донатів, зокрема і скриньки фонду МакДональда.

Але з появою електронних гаманців та зникненням паперових лотерейних квитків ця практика зникає, а разом з нею і джерело доходу для благодійників.

Як це змінити?

Щоб вирішити цю проблему McDonald’s та його агентство Leo Burnett Taiwan придбали у діджитал художників їх картини та зробили їх частиною серії шпалер, які служитимуть цифровими лотерейними квитками.

У серії 35 варіантів шпалер і на кожній з них є штрих-код, який при скануванні автоматично передає отримане фонду. Фонд вже відзначив величезний сплеск онлайн-пожертв до організації.

Покоління Z не може жити без свого телефону, і екран, який вони найбільше бачать, — це шпалери їхнього смартфону. Маючи це на увазі, ми придумали ідею, яка унеможливлює ігнорування пожертвувань у вигляді квитанції — щоразу, коли хтось включає свій телефон, це нагадування про те, що потрібно робити добро, – сказав креативний партнер Leo Burnett Taiwan Джин Ян.

 

Повернення McDonald’s

Раніше ми писали, що на початку березня мережа ресторанів швидкого харчування McDonald’s повідомила, що починає другу фазу відновлення роботи своїх точок в Україні.

Компанія ухвалила рішення поступово повертатися на схід, перші на черзі – Одеса та Дніпро.

У Одесі McDonald’s варто чекати вже наприкінці місяця, а у Дніпрі – наприкінці квітня. Мережа зазначає, що відновлення роботи буде ще в кількох містах, однак їх назви поки не розголошуються.

Джерело: The Drum

Читайте також: SPAR відкриває у Швейцарії магазин самообслуговування з технологією Fast AXs