McDonald’s став найдорожчим ресторанним брендом світу, обігнавши Starbucks
Американська мережа закладів швидкого харчування McDonald's обігнала Starbucks і стала найдорожчим ресторанним брендом у світі.
Як зазначається у звіті консалтингової компанії Brand Finance, вартість фаст-фуд бренду зросла на 7% до 40,5 млрд доларів.
На другому місці мережа кав’ярень Starbucks, чия вартість впала на 36% до 38,8 млрд доларів.
Brand Finance пояснюють зниження вартості Starbucks падінням кількох ключових показників сили бренду у США і в Китаї, зокрема таких категорій як "репутація" та "рекомендація".
У десятку лідерів за вартістю брендів також увійшли:
- KFC — 15,4 мільярда дол(+8%);
- Subway — 8,1 млрд дол (+12%);
- Taco Bell — 6,9 млрд дол (-3%);
- Tim Horton’s — 6,8 млрд дол (+15%);
- Domino’s Pizza — 6,7 млрд дол;
- Chick-fil-A — 5,7 млрд дол (+43%);
- Wendy's — 5,2 млрд дол;
- Pizza Hut — 4,8 млрд дол.
Читайте також: McDonald’s відкриє перший ресторан в Ірпені: що відомо
Сильний стрибок за рік здійснив канадський бренд Tim Horton’s, що пояснюють збільшенням онлайн продажів і активною міжнародною експансією.
Згідно з результатами Restaurant Brand International (RBI) за 3 квартал 2024 року, бренд охопив 1374 сайти по всьому світу.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації