McDonald’s став найдорожчим ресторанним брендом світу, обігнавши Starbucks

Американська мережа закладів швидкого харчування McDonald's обігнала Starbucks і стала найдорожчим ресторанним брендом у світі.

Як зазначається у звіті консалтингової компанії Brand Finance, вартість фаст-фуд бренду зросла на 7% до 40,5 млрд доларів.

На другому місці мережа кав’ярень Starbucks, чия вартість впала на 36% до 38,8 млрд доларів

Brand Finance пояснюють зниження вартості Starbucks падінням кількох ключових показників сили бренду у США і в Китаї, зокрема таких категорій як "репутація" та "рекомендація".

У десятку лідерів за вартістю брендів також увійшли:

  • KFC — 15,4 мільярда дол(+8%);
  • Subway — 8,1 млрд дол (+12%);
  • Taco Bell  — 6,9 млрд дол (-3%);
  • Tim Horton’s — 6,8 млрд дол (+15%);
  • Domino’s Pizza — 6,7 млрд дол;
  • Chick-fil-A — 5,7 млрд дол (+43%);
  • Wendy's  — 5,2 млрд дол;
  • Pizza Hut — 4,8 млрд дол.

rejtyng | 1

Читайте також: McDonald’s відкриє перший ресторан в Ірпені: що відомо

Сильний стрибок за рік здійснив канадський бренд Tim Horton’s, що пояснюють збільшенням онлайн продажів і активною міжнародною експансією. 

Згідно з результатами Restaurant Brand International (RBI) за 3 квартал 2024 року, бренд охопив 1374 сайти по всьому світу.