McDonald’s програв суд за товарний знак Big Mac

Американська мережа закладів швидкого харчування McDonald's програла товарний знак Big Mac для продуктів із птиці на користь ірландського конкурента Supermac's.

Відповідне рішення у середу, 5 червня, ухвалив Генеральний суд Європейського союзу.

McDonald's не довів справжнього використання протягом безперервного п'ятирічного періоду в Європейському Союзі щодо певних товарів та послуг, – йдеться у рішенні.

Рішення суду ґрунтується на спробі Supermac's у 2017 році заборонити використання McDonald's назви Big Mac, яку мережа зареєструвала у 1996 році.

Відомство інтелектуальної власності Європейського союзу (EUIPO) відхилило заяву Supermac's та підтвердило використання McDonald's цього терміну для сендвічів з м'ясом та куркою. Ірландська компанія не здалася та подала апеляцію.

Врешті генеральний суд відхилив докази McDonald's і частково анулював та змінив рішення EUIPO.

Це рішення ще може бути оскаржено у найвищому судовому органі Європи - Суді Європейського Союзу.

Читайте також: Coca-Cola залишається найпопулярнішим FMCG брендом у світі (дослідження Kantar)

*Довідка. Компанія Supermac's відкрила свої перші ресторани в Голуеї в 1978 році, продає гамбургери з яловичиною та куркою, а також смажені курячі нагетси та сендвічі.