McDonaldʼs оцінює потенціал українського ринку в 500 закладів: чого чекати у 2025 році
У 2024 році американська мережа закладів швидкого харчування McDonaldʼs в Україні інвестувала в будівництво й модернізацію ресторанів 1,8 млрд грн та сплатила понад 2,6 млрд грн податків.
Якщо 2022-2023 роки були для компанії періодом відновлення, то 2024 став роком активного масштабування та розвитку в Україні, розповіли УРТЦ в пресслужбі компанії.
Основні показники за підсумками 2024 року наступні:
- 109 ресторанів працюють у 36 населених пунктах країни — стільки ж закладів, скільки було до повномасштабного вторгнення, при цьому нині ще 15 ресторанів лишаються зачинені з вимог безпеки.
- у мережі майже 10 000 працівників, що також близько до 2021 року.
- 103 млн клієнтів відвідали McDonaldʼs у 2024 році, що на 16% більше, ніж у 2023-му. компанія поступово повертається до показника 2021 року, який становив 125 млн клієнтів.
- у 2023 році McDonaldʼs став найбільшим платником податків у ресторанній галузі в Україні, сплативши 1,3 млрд грн податків. А в 2024 році компанія подвоїла цю суму й сплатила понад 2,6 млрд грн до державного бюджету.
- 1,8 млрд грн McDonaldʼs інвестував у будівництво та модернізацію своїх українських ресторанів у 2024 році.
Розширення мережі
Минулого року McDonaldʼs відкрив в Україні вісім нових ресторанів та реконструював три з тих, які вже працювали раніше.
Компанія будувала заклади в містах-мільйонниках та їхніх супутниках, в обласних центрах і на пожвавлених автошляхах. Нових закладів додалось у Києві, Одесі, Львові та Вінниці. А також перші McDonaldʼs відкрились у Чернівцях, Боярці та Ковелі.
Сім із восьми відкритих за рік ресторанів розташовані в окремих будівлях, а один — у ТРЦ.
Також McDonaldʼs продовжив відкривати заклади у співпраці з АЗК, усього в Україні вже п’ять ресторанів, збудованих спільно з чотирма партнерськими АЗК: ОККО, WOG, KLO та Grand Petrol. Також триває будівництво ресторану в Мукачеві у співпраці з ОККО.
Згідно з оцінками McDonaldʼs, мережа має потенціал до 500 ресторанів на українському ринку, тож компанія нарощує темпи розвитку в поточних і нових регіонах. У 2025 році компанія планує відкрити 9 нових закладів і продовжуватиме модернізацію тих, що були збудовані раніше, — оновлювати дизайн відповідно до сучасних концепцій McDonaldʼs, - зазначають в компанії.
У 2024 році компанія повернула в основне меню довгоочікувані салати, з куркою і без. Окрім цього, McDonaldʼs додав у перелік страв сезонні та локальні пропозиції, як-от натхненні місцевими смаками українські бургери, сирні новинки “Біг Біф Чіз”, “Біг Чікен Чіз” та “Сир Чедер Начос” тощо.
Читайте також: Як змінився McDonald’s в Україні за три роки повномасштабної війни
Минулого року у відповідь на численні запити українців McDonaldʼs у тестовому режимі повернув сніданки у вінницьких ресторанах. А у 2025 році компанія розглядає можливість повернути їх у свої ресторани й в інших містах країни.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації