Масштабування бізнесу і рекордний оборот: Владислав Чечоткін про успіхи Rozetka у 2022-му
Станом на 2023 рік мережі Rozetka вдалося масштабуватися до 297 торгових точок, що більше, ніж було на початок повномасштабної війни з рф.
Про це виданню Forbes розповів співвласник компанії Владислав Чечоткін у третьому епізоді “Business-Breakfast з Володимиром Федоріним”.
Оборот компанії показав найкращий результат за всю історію у четвертому кварталі 2022 року.
За словами Чечоткіна, команда компанії скоротилася майже вдвічі. До 24 лютого 2022 року в Rozetka працювало близько 7000 співробітників. Зараз команда виконує набагато більше завдань і працює важче.
Крім цього, години роботи магазинів Rozetka у прифронтових містах, скоротилися до 15:00 або 16:00.
Не зважаючи на феноменальний результат у четвертому кварталі 2022 року, прибуток за загальними підсумками впав, зокрема через втрати магазинів та складів.
Чечоткін додав, що середній чек у Rozetka за підсумками року теж зменшився, оскільки українці стали більше заощаджувати.
Ситуація в Rozetka
У березні Владислав Чечоткін відправив своїм співробітникам листа, де назвав компанію “пікіруючим літаком”.
За перші тижні війни виторг компанії впав з 4 млрд грн на місяць до 23 млн грн. Було заблоковано склад, покупці масово повертали товар.
Однак поступово “літак” зміг повернутися на свою траєкторію, у серпні компанія надала свої склади для зберігання товарів усім компаніям, а не лише продавцям маркетплейсу. Зараз послуга доступна у Києві та Львові.
До війни річний виторг компанії становив близько 2 мільярдів доларів, володіла Rozetka 270 магазинами.
Через війну було втрачено 26 з них, частина була в окупації, частина там і є зараз, а частину повністю розграбовано та знищено.
Читайте також: НАЗК внесло “Ашан” до переліку міжнародних спонсорів війни