Marks & Spencer протестує новий магазин у форматі бутіка

Британський мультивекторний ритейлер Marks & Spencer готується до відкриття магазину нового формату у вигляді окремої філії, що пропонує лише фешн товари.

Окремий магазин під назвою Marks & Spencer відкриється в лондонському ТРЦ Battersea Power Station цієї осені.

Очікується, що простір у стилі бутіка займатиме меншу площу порівняно зі звичайним форматом бренду і буде орієнтований насамперед на молодих покупців у відповідь на збільшення продажів серед групи споживачів.

Він пропонуватиме поради щодо стилю та менший асортимент товарів для клієнтів, які рідко купують їжу та моду під час одного візиту.

Це випробування сигналізує про потенційну зміну стратегії: від спільного фокусування на роздрібній торгівлі продуктами харчування до магазину, що продає лише модні та косметичні товари.

Читайте також: IKEA запускає секонд-хенд платформу для меблів і планує позмагатися з eBay

Нова стратегія підкреслює відродження орієнтації M&S на моду, оскільки її нові колекції стали привабливими для великої кількості споживачів у Великобританії.

*Довідка. M&S — провідний британський роздрібний продавець, який продає мільйонам клієнтів у всьому світі продукти харчування, одяг і товари для дому. Мережа має понад 430 магазинів по всьому світу.