Маркетплейси АЛЛО, AUTO.RIA та DIM.RIA запустили освітню кампанію #шукай_українською

Маркетплейси АЛЛО, AUTO.RIA та DIM.RIA об’єдналися для популяризації україномовного пошуку в інтернеті та запустили освітню кампанію #шукай_українською.

Про це УРТЦ розповіли у прес-службі АЛЛО.

У такий спосіб бренди намагатимуться вплинути на збільшення в пошукових системах запитів державною мовою.

За результатами дослідження Gradus Research, 61% опитаних громадян спілкуються в побуті українською. Згідно з даними маркетплейсів, українці під час пошуку в інтернеті товарів чи послуг продовжують "гуглити" російською. Наприклад, із запитів на автомобільну тематику у пошукових системах лише 25% є україномовними.

shukaj ukrayinskoyu 2 | 1

Кампанія #шукай_українською проходитиме в соцмережах маркетплейсів. У тематичних дописах розповідатимуть про найчастіші помилки в написанні слів, хибний переклад, історії походження українських слів та ще багато іншого.

Експерткою проєкту #шукай_українською стала Ольга Дубчак - філологиня, кандидатка наук та авторка книжок «Перемагати українською», «Бачити українською», «Чути українською» та інших.

Партнерство – це завжди нові можливості. Адже тільки разом та об’єднавшись можна впроваджувати зміни на ринку. Ми вдячні колегам із АЛЛО, які відгукнулись на запрошення до участі в проєкті #шукай_українською. Ініціюючи цю кампанію в соцмережах, ми нагадаємо та покажемо, що українізація інтернету є надважливою. Ще минулого року ми відмовилися від російської мови у наших застосунках AUTO.RIA та DIM.RIA. Та попри все, ми бачимо, що українці продовжують шукати російською мовою. Можливо, через підказки браузера, можливо, за звичкою. Вірю, що #шукай_українською зможе якісно вплинути на інтернет-середовище. А також запрошую доєднуватись інші компанії, – розповідає маркетинг-директор та член правління RIA.com Сергій Молдаховський.

Шукай-українською-3
Шукай-українською-разом-з-Dimria-Avtoria-та-АЛЛО

Триватиме компанія понад три місяці, слідкувати за нею можна на офіційних сторінках AUTO.RIA, DIM.RIA і АЛЛО у Facebook та Instagram за хештегом #шукай_українською.

Національний маркетплейс АЛЛО максимально підтримує україномовний пошук та підхоплює ініціативу колег. Українська версія АЛЛО за дефолтом основна, і ми ведемо її активне SEO-просування. Освітня кампанія #шукай_українською – про перехід на українську мову не лише в розмовах, а й у звичці робити пошукові запити онлайн. Допоможемо нашим підписникам сформувати та закріпити таку звичку впродовж найближчих місяців завдяки освітнім постам та сторіз у соціальних мережах. У Facebook АЛЛО понад 500 тисяч підписників, а наш Telegram є одним з найбільших корпоративних каналів в Україні. Маю надію, що цей освітній проєкт та регулярні нагадування для мільйона наших підписників будуть актуальними надалі та допоможуть звикнути шукати українською, – каже директор із маркетингу АЛЛО Артур Матковський.

Читайте також: Київ кличе: ТРЦ Respublika Park долучився до флешмобу #ZARAповертайся

AUTO.RIA, DIM.RIA та АЛЛО закликають долучитися до кампанії #шукай_українською й інші маркетплейси.