Маркетплейси АЛЛО, AUTO.RIA та DIM.RIA запустили освітню кампанію #шукай_українською
Маркетплейси АЛЛО, AUTO.RIA та DIM.RIA об’єдналися для популяризації україномовного пошуку в інтернеті та запустили освітню кампанію #шукай_українською.
Про це УРТЦ розповіли у прес-службі АЛЛО.
У такий спосіб бренди намагатимуться вплинути на збільшення в пошукових системах запитів державною мовою.
За результатами дослідження Gradus Research, 61% опитаних громадян спілкуються в побуті українською. Згідно з даними маркетплейсів, українці під час пошуку в інтернеті товарів чи послуг продовжують "гуглити" російською. Наприклад, із запитів на автомобільну тематику у пошукових системах лише 25% є україномовними.
Кампанія #шукай_українською проходитиме в соцмережах маркетплейсів. У тематичних дописах розповідатимуть про найчастіші помилки в написанні слів, хибний переклад, історії походження українських слів та ще багато іншого.
Експерткою проєкту #шукай_українською стала Ольга Дубчак - філологиня, кандидатка наук та авторка книжок «Перемагати українською», «Бачити українською», «Чути українською» та інших.
Партнерство – це завжди нові можливості. Адже тільки разом та об’єднавшись можна впроваджувати зміни на ринку. Ми вдячні колегам із АЛЛО, які відгукнулись на запрошення до участі в проєкті #шукай_українською. Ініціюючи цю кампанію в соцмережах, ми нагадаємо та покажемо, що українізація інтернету є надважливою. Ще минулого року ми відмовилися від російської мови у наших застосунках AUTO.RIA та DIM.RIA. Та попри все, ми бачимо, що українці продовжують шукати російською мовою. Можливо, через підказки браузера, можливо, за звичкою. Вірю, що #шукай_українською зможе якісно вплинути на інтернет-середовище. А також запрошую доєднуватись інші компанії, – розповідає маркетинг-директор та член правління RIA.com Сергій Молдаховський.
Триватиме компанія понад три місяці, слідкувати за нею можна на офіційних сторінках AUTO.RIA, DIM.RIA і АЛЛО у Facebook та Instagram за хештегом #шукай_українською.
Національний маркетплейс АЛЛО максимально підтримує україномовний пошук та підхоплює ініціативу колег. Українська версія АЛЛО за дефолтом основна, і ми ведемо її активне SEO-просування. Освітня кампанія #шукай_українською – про перехід на українську мову не лише в розмовах, а й у звичці робити пошукові запити онлайн. Допоможемо нашим підписникам сформувати та закріпити таку звичку впродовж найближчих місяців завдяки освітнім постам та сторіз у соціальних мережах. У Facebook АЛЛО понад 500 тисяч підписників, а наш Telegram є одним з найбільших корпоративних каналів в Україні. Маю надію, що цей освітній проєкт та регулярні нагадування для мільйона наших підписників будуть актуальними надалі та допоможуть звикнути шукати українською, – каже директор із маркетингу АЛЛО Артур Матковський.
Читайте також: Київ кличе: ТРЦ Respublika Park долучився до флешмобу #ZARAповертайся
AUTO.RIA, DIM.RIA та АЛЛО закликають долучитися до кампанії #шукай_українською й інші маркетплейси.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації