Маркетплейс, новий хаб та автоматизація: у EVA планують активно розвивати логістику
Мережа магазинів EVA інвестує у розвиток логістики, розбудову та модернізацію своїх складських комплексів.
Про це розповів заступник директора департаменту логістики ТОВ "РУШ" Сергій Поляков, йдеться у прес-релізі, отриманому УРТЦ.
У компанії зазначають, що попри війну не полишають планів побудувати новий логістичний комплекс в Одесі. Його зведення було продовжене минулого року, але у лютому 2023-го фізичні роботи знов тимчасово поставили на паузу.
Тоді EVA зосередилась на розвитку складських потужностей у Львові, але закупівля необхідних матеріалів і конструкцій для будівництва комплексу триває.
Сергій Поляков наголошує, що логістичний хаб в Одесі однозначно буде реалізований, але не в поточному році.
Склади та автоматизація
Протягом цього року мережа збільшила площу складів офлайн-ритейлу та напряму e-commerce. У Львові приріст склав близько 5000 м кв.
EVA наповнила склад сучасним обладнанням, а для ефективного використання простору розподільчих центрів ритейлер використовує мезоніни.
Це дуже важливо для онлайн-сегменту, де відносно невеликі об’єми, але величезний асортимент, – каже Поляков.
Наразі департамент логістики має близько 15 проєктів з нарощування логістичних потужностей.
Для того, щоб прискорити проходження замовлень по логістичному ланцюгу компанія автоматизує процеси для співробітників розподільчих центрів. Зокрема було запущено новий тип комплектування замовлень. Одним з етапів його запровадження була власна система відбору.
Пілотний проєкт у Броварах продемонстрував значний приріст продуктивності, тож поступово технологію впровадили на розподільчих центрах у Дніпрі, Одесі та Львові.
Додатково встановлюємо систему put to light. Вона також допомагає прискорити швидкість обробки, – додав Поляков.
На складах e-com теж було внесено зміни у процеси контролю, пакування та сортування замовлень.
Транспортний відділ запровадив нові методи доставки товару та замовлень, завдяки чому EVA знизила собівартість доставки замовлень та прискорила її приблизно на 15%.
е-commerce сегмент
Цю галузь мережа теж активно розвиває, нещодавно компанія запустила власну кур’єрську службу доставки онлайн-замовлень у столиці. Сервіс планують поступово масштабувати і на інші міста.
За словами Сергія Полякова, кількість онлайн-замовлень поступово зростає, наразі інтернет-магазин EVA.UA забезпечує близько 7% продажів. Щоденно мережа обробляє до 10 тис. замовлень, а існуюча потужність складів дає можливість обробляти близько 30 тисяч.
За умови більшого насичення обладнанням, над чим ми працюємо, зможемо обробляти до 50 тис. замовлень при асортименті в 180 тис. SKU, – додав заступник директора департаменту логістики.
Зазначається, що розбудовуючи склад онлайн-спрямування у Львові, ритейлер інвестує в обладнання нового рівня. Такого в Україні ще не має і обладнання передбачає дуже високий рівень програмного забезпечення.
Це дасть змогу ще більше автоматизувати логістичні процеси. Також для покращення якості і швидкості опрацювання замовлень компанія використовує системи ТМS, WMS та системи управління замовленнями.
Плани
Цьогоріч плануємо розпочати будівництво нового складу для е-commerce у Львові поряд з існуючим. Це буде наш новий формат автоматизації із застосуванням новітніх систем обробки замовлень. Паралельно реалізуємо масштабні зміни на складі в Броварах. У Дніпрі збираємось відкрити міський HUB для сегменту електронної комерції, – розповів Поляков.
Читайте також: Лев Жиденко, “Аврора”: про вихід на ринок Румунії, збільшення виторгу та нові магазини
До кінця 2023 року планується збільшити асортимент до приблизно 120 тисяч товарів. Також у планах компанії – розвиток нових форматів продажів та взаємодії з партнерами. Зокрема, запровадження роботи з мерчантами у форматі маркетплейсу.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації