Mango згортає розвиток в Китаї, але активно масштабується в Індії

Іспанський модний бренд Mango поступово закриває магазини в Китаї і виключає цю країну зі своїх планів розвитку.

У той же час ритейлер активно розвиває торговельну мережу в Індії, де планує масштабне розширення.

У 2017 році партнером іспанського виробника в Індії стала Myntra, що належить Flipkart. До цього Mango працював з двома іншими компаніями, але тільки за напрямком онлайн-торгівлі.

За останні п'ять років компанія збільшила кількість магазинів на індійському ринку більш ніж 8 разів, причому всі точки продажів є франчайзинговими.

Так, у 2019 році у Mango було всього 12 магазинів у країні, у 2020 році їх кількість зросла до 28, у 2021 році — до 46, у 2022 році компанія досягла мережі з 80 торгових точок, а 2023 рік закінчила зі 106 магазинами.

Тепер Індія стає для мережі одним з ключових ринків у Азії та займає четверте місце за кількістю торгових точок серед усіх країн, у яких представлений бренд. Країна поступається лише Німеччині (414 магазинів), Іспанії (386) та Франції (238).

Індія є дуже важливим ринком і з виробничої точки зору, минулого року бренд сконцентрував там 335 контрактних фабрик — це 11,19% від усього числа.

Читайте також: Inditex готує до відкриття перший магазин Bershka в Індії

Однак найбільшими виробничими центрами Mango наразі залишаються Китай (987 фабрик) та Туреччина (660).

TradeMaster