Mango закриває преміальний бренд Alter Made

Іспанський ритейлер Mango прийняв рішення закрити бренд Alter Made, який вийшов на ринок менш ніж рік тому, у листопаді 2021-го, але не зміг самостійно досягти поставленої мети. Замість нього Mango збільшить пропозицію у преміум-сегменті за рахунок своєї лінійки Selected.

Alter Made мала незалежну від Mango структуру та свою команду, яка тепер приєднається до групи. Наступні кілька місяців стануть перехідним періодом, протягом якого будуть виконані поточні зобов’язання перед постачальниками та клієнтами, а запаси ліквідують.

Запуск Alter Made відбувся в рамках диверсифікації, проведеної Mango після початку пандемії, коли було запущено такі концепції як Mango Teen для підлітків та бренд домашнього текстилю Mango Home.

Alter Made пропонував дорожчу продукцію, ніж Mango, а його асортимент, що протиставляється швидкій моді, складався зі 120 предметів одягу зі стійкими характеристиками. Планувалося, що бренд зможе заробити 25 млн євро протягом трьох років. Лінійка преміального одягу, що входить у Mango, також включає 120 предметів, виготовлених з кашеміру, шовку або вовни.

Читайте також: Італійський бренд вуличного одягу Palm Angels виходить на ринок Франції