Mango відкриває великий дизайнерський флагман у Лондоні

Іспанський бренд одягу Mango уклав угоду про відкриття нового флагманського магазину у Великобританії на Оксфорд-стріт в рамках прискореного розширення. Магазин стане другим на відомій лондонській вулиці для ритейлера модного одягу.

Минулого року компанія Mango оголосила про плани відкрити понад 20 нових магазинів у 2024 році, зокрема чотири в Лондоні. Це відповідає стратегії розширення на 2024-2026 роки під назвою “План 4E”. Мета плану – перевищити глобальний обсяг продажів на 3,4 млрд фунтів (4,22 мрд дол) у 2026 році. 

Окрім того, бренд планує відкрити понад 20 магазинів у США у 2025 році. Таке розширення зумовлене успішними продажами за перше півріччя минулого року.

Те, що Mango взяла на себе зобов'язання відкрити другий магазин на одній з найвідоміших вулиць світу і дати життя цьому об’єкту, підкреслює довіру, яку ритейлери відчувають до Лондона, — зазначив Сем Фойл, співголова міжнародної роздрібної торгівлі Savills.

Також він додав, що останні дослідження показують, що рівень вільних площ на Оксфорд-стріт становить лише 2,7%, що є найменшим показником з 2 кварталу 2019 року.

Читайте також: Louis Vuitton відкрив дизайнерський поп-ап з культовим японським художником Такасі Муракамі (фото)

Останнім часом Манго відзначається значним зростанням продажів і прибутків. Це пояснюється позитивним сприйняттям нових колекцій і ціновою пропозицією, включаючи запуск капсульних колекцій, таких як співпраця з Вікторією Бекхем та італійським дизайнером Богліолі для чоловічої лінії.

RETAIL GAZETTE