Mango розширив онлайн-бізнес одразу на 12 нових ринків

Іспанський ритейлер Mango посилює зростання свого онлайн-бізнесу, виходячи одразу на 12 нових ринків, переважно в Африці, Азії та Центральній Америці.

Компанія почала працювати онлайн у 12 країнах, це Ангола, Беліз, Бруней, Екваторіальна Гвінея, Габон, Гамбія, Гондурас, Лаос, Монголія, Нова Зеландія, Папуа-Нова Гвінея та Того. Тепер ритейлер має міжнародну присутність у понад 120 країнах.

Mango є компанією із одним з найвищих рівнів проникнення онлайн-каналу у своєму бізнесі серед фешн-ритейлерів. Фірма запустила свою електронну комерцію в 2000 році, тобто на десять років раніше своїх конкурентів, що зробило її однією з перших модних компаній, які почали онлайн-комерцію в Європі.

Вихід Mango у 12 нових країн зміцнює її міжнародну присутність і виводить нашу ціннісну пропозицію та пристрасть до моди на нові ринки», — каже Олена Карассо, директор Mango Online та клієнти. Сьогодні, майже через 25 років після запуску нашої електронної комерції, ми представлені на більш ніж 120 ринках по всьому світу, маючи онлайн-канал продажів, доступний 25 мовами.

Читайте також:

Протягом 2023 фінансового року онлайн-бізнес Mango прискорив своє зростання, вперше перевищивши 1 мільярд євро доходу, що становить 33% від загального доходу групи.