Mango продовжує розширювати свою присутність в США

Європейський модний бренд Mango продовжує зміцнювати свою присутність на американському ринку, активно реалізуючи стратегію розширення. Після успішного відкриття магазинів у Нью-Йорку, Флориді, Техасі, Джорджії, Каліфорнії, Пенсильванії, Массачусетсі та Вашингтоні, бренд планує подальший розвиток, а саме відкриття першого магазину в штаті Вашингтон у 2024 році.

Новий магазин буде розташований у популярному торговому центрі Бельв'ю Сквер, одному з найвідоміших на Тихоокеанському північному заході. У магазині представлять жіночі та чоловічі колекції, а також концепцію магазину New Med, яка відображає середземноморський стиль та передає дух бренду Mango.

«Ми раді втілювати наші плани з розширення у життя, відкриваючи магазин у Бельв’ю — стратегічно важливому ринку на Західному узбережжі», — зазначив директор з розширення та франчайзингу Mango Даніель Лопес. Він також підкреслив, що компанія прагне надати американським споживачам унікальний досвід взаємодії з брендом.

Читайте також: McDonald’s вкотре підвищив квартальні дивіденди для своїх акціонерів

Це відкриття є частиною масштабної експансії Mango в США, розпочатої у 2022 році після відкриття флагманського магазину на П'ятій авеню в Нью-Йорку. До кінця 2023 року компанія планує мати 40 власних магазинів, а до 2026 року США мають стати одним із трьох найбільших ринків за обсягом доходів завдяки як роздрібній торгівлі, так і електронній комерції.

Across Magazine