Mango нарощує виробництво у Китаї та на інших віддалених ринках

Іспанський фешн-ритейлер Mango збільшив частку Китаю у пулі своїх постачальників.

Це йде врозріз із загальною тенденцією сектора, який намагається послабити свою залежність від китайського впливу.

Компанія публікує список своїх постачальників з 2021 року і згідно з ним, бренд завершив 2023 рік, співпрацюючи з 2994 заводами по всьому світу, що на 25% більше у порівнянні з 2022 роком.

Найбільше фабрик (33% від загальної кількості) зосереджено саме у Китаї, за рік кількість китайських виробництв, з якими працює Mango, зросла на 51,8% до 987 фабрик.

Друге місце посідала Індія, де іспанська компанія співпрацювала з 335 фабриками, далі йшли Бангладеш (206 заводів) та В’єтнам (90 заводів).

Загалом на віддалених ринках розташовано 1788 фабрик-підрядників Mango.

Європейські ринки

Першу позицію на прилеглих ринках із 660 фабриками продовжувала займати Туреччина, частка якої збільшилася на 22%.

На Іспанію припало всього 197 фабрик або 6,5% від загальної мережі постачальників Mango.

В Італії ритейлер працює зі 146 заводами, у Марокко та Португалії має 82 та 77 фабрик відповідно.

Читайте також: Inditex відкриває три нових флагмани у найбільшому ТРЦ Казахстану

75% постачальників Mango (2248 фабрик) спеціалізуються з виробництва одягу, ще 16,6% від загальної кількості (497 фабрик) займають заводи з виробництва аксесуарів, решту займають взуття та товари для дому.

Trade Master