Mango йде з росії

Іспанський fashion-ритейлер Mango вирішив остаточно відмовитися від прямих продажів у росії після 23 років присутності на цьому ринку.

Про це повідомляє іспанське видання El País.

Таке рішення було ухвалено через «невизначеність розвитку геополітичної ситуації» на тлі вторгнення російських військ на територію України. Компанія досягла угоди з кількома місцевими партнерами про відмову від 55 магазинів, які стануть франчайзинговими.

Угоди про продаж вже укладено. Перші два магазини Mango передадуть франчайзі наступного тижня, ще 22 – до кінця липня.

Станом на кінець 2021 року на росію припадало 8% чистого операційного прибутку (EBIT) Mango. Ця країна входила до п’ятірки найбільших ринків збуту компанії.

Іспанський бренд, який у лютому тимчасово закрив 14 магазинів Mango в Україні, поступово відновлює їхню роботу. Наразі працює вже 9 торгових точок у районах, віддалених від збройного конфлікту.

16 червня компанія Coca-Cola Hellenic, офіційний дистриб’ютор продукції The Coca-Cola Company на російському ринку, оголосила про припинення випуску та продажу продукції в росії.