Mango інвестує у цифрових аватарів для їхнього подальшого використання
Іспанська модна група Mango інвестувала в Union Avatars, яка займається створенням цифрових персонажів і аватарів. Таким чином компанія хоче додати віртуальну реальність до свого ланцюжка створення вартості.
Міжнародний ритейлер вже певний час випробовує цифрові технології, а тепер хоче запустити кілька додаткових пілотних проектів.
Union Avatars - молода компанія, яка допомагає іншим корпораціям та користувачам формувати свою цифрову ідентичність. Інструменти стартапу дають змогу створювати аватари в різних стилях для соціальних мереж та ігор.
Навіщо це Mango?
За допомогою свого прискорювача стартапів Mango StartUp Studio група інвестувала в розгортання аватарів у різних точках свого ланцюжка створення вартості. Очікується, що ці аватари можна буде також використовувати на різних платформах.
Читайте також: Великий ритейлер спортивного одягу JD Sports купує Iberian Sports Retail Group
Ця інвестиція є вже четвертою для Mango StartUp Studio з моменту її запуску у 2022 році. Акселератор зокрема інвестував у стартап із сталого розвитку, який спеціалізується на перепродажі текстильних відходів, а також компанію, яка організовує гнучкі винагороди за запитом, і платформу для прокату святкових суконь і аксесуарів.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації