Mango інвестує у цифрових аватарів для їхнього подальшого використання

Іспанська модна група Mango інвестувала в Union Avatars, яка займається створенням цифрових персонажів і аватарів. Таким чином компанія хоче додати віртуальну реальність до свого ланцюжка створення вартості.

Міжнародний ритейлер вже певний час випробовує цифрові технології, а тепер хоче запустити кілька додаткових пілотних проектів.

Union Avatars - молода компанія, яка допомагає іншим корпораціям та користувачам формувати свою цифрову ідентичність. Інструменти стартапу дають змогу створювати аватари в різних стилях для соціальних мереж та ігор.

Навіщо це Mango?

За допомогою свого прискорювача стартапів Mango StartUp Studio група інвестувала в розгортання аватарів у різних точках свого ланцюжка створення вартості. Очікується, що ці аватари можна буде також використовувати на різних платформах.

Читайте також: Великий ритейлер спортивного одягу JD Sports купує Iberian Sports Retail Group

Ця інвестиція є вже четвертою для Mango StartUp Studio з моменту її запуску у 2022 році. Акселератор зокрема інвестував у стартап із сталого розвитку, який спеціалізується на перепродажі текстильних відходів, а також компанію, яка організовує гнучкі винагороди за запитом, і платформу для прокату святкових суконь і аксесуарів.

Trade Master