Майже половина російських ТЦ не мають своїх сайтів
За даними RU-CENTER, 45% торговельних центрів в регіонах росії не запускали власні сайти і не використовували їх як канал комунікації. Серед них не лише ТЦ районного типу, а й більші формати площею до 20 тис. кв. м.
За відсутності сайту основним маркетинговим майданчиком в Інтернеті дані ТЦ мають сторінки в соціальних мережах, насамперед у «ВКонтакте». Однак контент у них розрахований лише на аудиторію відвідувачів без інформації для потенційних орендарів.
Багато керуючих ТЦ у росії вважають за краще не реєструвати і сторінки в соціальних мережах, орієнтуючись лише на присутність у геосервісах, а також у спеціалізованих каталогах, присвячених комерційній нерухомості.
У містах-мільйонниках свій сайт мають 63% об’єктів. При цьому технічний рівень виконання сайтів не завжди знаходиться на найвищому рівні. Наприклад, 35% сайтів ТЦ не мають SSL-сертифіката, що негативно позначається на пошуковій видачі, а також на переходах в деяких браузерах, де сайт може відображатися як небезпечний.
Читайте також: Трафік російських торговельних центрів до кінця року не відновиться