Майже 90% споживачів купували товари на основі рекомендації інфлюенсерів – дослідження

Міжнародна маркетингова платформа для авторів Vamp провела дослідження купівельних звичок користувачів і з’ясувала, що 88% респондентів купували щось на основі рекомендації впливових осіб, так званих інфлюенсерів, за останні півроку.

При чому маркетинг інфлюенсерів найбільш ефективний серед вікової групи 18–34 роки. У опитуванні взяли участь споживачі з Великобританії, Німеччині, Франції, Іспанії, Італії, Австралії та ОАЕ.

Молодь оцінює маркетинг від інфлюенсерів вище за телевізійну, цифрову, радіо та візуальну рекламу. Тоді як цифрова група від 45 до 54 років назвала найвпливовішим маркетинговим каналом телебачення, а відомі особи посіли другу сходинку.

Дослідження також показало, що чим старшими були респонденти, тим менше вони довіряли контенту інфлюенсерів.

Часи, коли маркетологи сумнівалися, чи є інфлюенсерський маркетинг законним каналом, минули. Тепер вони зосереджені на тому, як отримати найбільшу цінність і результати від зусиль. Якщо хтось усе ще сумнівається в цьому, чудовим джерелом для спілкування є аудиторія, на яку спрямований маркетинг впливу, тобто споживачі, — прокоментував Аарон Брукс, співзасновник і президент Vamp.

Де шукають контент?

Найкращий контент від інфлюенсерів було знайдено в Instagram (34%), за ним йдуть YouTube (27%) і TikTok (18%), і лише 2% сказали, що вони знайшли його у X/Twitter. При цьому для молоді найпопулярнішою платформою є TikTok, а 24-44-річні віддають перевагу YouTube.

Той факт, що 88% споживачів придбали щось завдяки контенту автора за останні шість місяців, ще більше свідчить про те, що цей канал стає головним гравцем у світі маркетингу та реклами, - додав Аарон Брукс.

Читайте також: “Головні вулиці світу”: рейтинг найдорожчих локацій для оренди торговельних точок 2023

Але найбільший вплив інфлюенсери мають не у Європі, а у Об’єднаних Арабських Еміратах, де 93% респондентів зробили покупку на основі таких рекомендацій.

ESM