Майже 100 нових точок: співзасновниця Rozetka розповіла про плани до кінця року

Співзасновниця маркетплейсу Rozetka Ірина Чечоткіна розповіла, що компанія планує відкрити майже 100 нових точок видачі товару до кінця року.

За словами Чечоткіної, Rozetka нарощуватиме присутність офлайн і до кінця 2023-го хоче довести кількість своїх точок видачі майже до 500. Наразі в онлайн-ритейлера майже 400 магазинів, а до повномасштабного вторгнення їх було 270.

Люди охочіше приймають рішення про замовлення, коли бачать, що ми фізично присутні там, де вони живуть. Це посилює довіру, – пояснює співзасновниця компанії.

У точках видачі маркетплейсу не лише видають замовлення, а й продають напої, кондитерські вироби та інші товари. Перший офлайн-маркет ритейлер відкрив у 2008 році, а активні інвестиції у цей напрям почав робити 2017 році.

Ми почали розвивати цю мережу магазинів, коли зрозуміли, що людям подобається спілкуватися з нами. Ми побачили, що в містах, де є наші точки, ми спілкуємося з покупцями активніше, торгівля йде краще, - зазначила вона.

Робота у прифронтових регіонах

Точки маркетплейсу працюють у всіх неокупованих регіонах країни, зокрема прифронтових містах: Словʼянську, Краматорську, Костянтинівці та Херсоні. 

Чечоткіна розповідає, що магазини у прифронтових регіонах мало чим відрізняються від тих, що працюють у відносно мирних містах. Хіба що більшою кількістю військових відвідувачів.

Читайте також: Rozetka встановила мінімальну суму замовлення на маркетплейсі

Вона нагадала, що у Херсоні Rozetka відкрила магазин на третій день після звільнення міста від російських загарбників.

Forbes