MADE IN UKRAINE: національні бренди, що підкорюють світ попри війну

На початку повномасштабного вторгнення перед українськими підприємцями постало питання: закрити свій бізнес чи продовжити розвиток нашої країни, не дивлячись на можливість втрати все. Та як ми знаємо, українці незламний народ, тому обрали другий варіант.

Тим більше, сьогодні вітчизняні бренди дедалі частіше зустрічаються на міжнародній економічній арені. Тож, які компанії вийшли на світовий ринок під час російсько-української війни? У чому полягає концепція цих закладів? Та в яких країнах вони присутні? Про це - у матеріалі Української Ради Торгових Центрів. 

Fashion

Chereshnivska

Бренд одягу Chereshnivska, заснований у 2016 році Іриною Коханою у Львові. Він завжди вирізнявся мінімалістичним стилем і увагою до деталей. 

chereshnivska | 1

Основна концепція бренду полягає у створенні багатофункціонального одягу, який дозволяє створювати безліч різних образів з малої кількості елементів. До того ж, компанія практикує апсайклінг. Тобто надає старим речам нове життя. Такий підхід ,на думку команди Chereshnivska, мінімізує потребу у надмірному шопінгу, що значно економить час людини. А також зменшує негативний вплив на  нашу планету. 

Після початку повномасштабного вторгнення Chereshnivska почала активніше просувати себе за кордоном. Бренд брав участь у міжнародних виставках, завойовуючи увагу модної спільноти, а також налагодив співпрацю з ритейлерами у Франції, Німеччині, Канаді, США, Мексиці, Англії та Італії. Запуск власного онлайн-магазину відкрив можливість продавати одяг клієнтам по всьому світу, що стало важливим кроком у розвитку компанії.

Kachorovska 

Kachorovska - це бренд взуття та сумок із майже столітньою історією., Леоніда Сигізмундівна - бабуся нинішньої співвласниці компанії, розпочала виготовлення взуття. Її ремесло було передано через покоління і стало основою для майбутнього розвитку. Вже у 2013 році бренд офіційно вийшов на ринок зі своєю власною лінією взуття та сумок. З того часу Kachorovska здобув популярність.

kachorovska | 2

Сьогодні компанія має магазини в найбільших містах України: два в Києві та один в Одесі. Тут можна не лише придбати речі з їхньої колекції, але й замовити індивідуальний пошив. Крім того, у закладах відвідувачі мають можливість насолодитися кавою, приготованою професійними баристами. Це створює особливу атмосферу і робить вибір взуття приємною частиною дня. 

Та на цьому розвиток бренду не закінчується. У березні 2022 команда Kachorovska розпочала роботу над міжнародним сайтом. А вже в травні того ж року компанія знайшла PR-агенцію, яка допомогла підвищити її популярність на світовому ринку. Придбати взуття та сумки українського виробництва можуть жителі країн Балтії, США, Канади та Польщі. Крім того, в Лос-Анджелесі працює шоурум бренду, де їхні товари користуються попитом серед зіркових стилістів.

FROLOV

Анатомічне серце - особливий знак для цієї компанії. Він символізує синхронізацію серцебиття дизайнера з енергетикою його бренду. FROLOV  поєднує інтелектуальність та провокацію, високу моду та свободу, соціальну відповідальність та естетику. Заснований у 2015 році в Києві дизайнером Іваном Фроловим. Це про сміливость, творчість й майстерність українців.

img 7921 | 3

FROLOV створює унікальні речі в стилі couture-to-wear, де висока мода поєднується з практичністю. Візитною карткою бренду стали корсети: складна ручна вишивка та нестандартні дизайнерські рішення. Його колекції часто досліджують соціально важливі теми – від культури трансгендерних людей до естетики БДСМ.

Українська мода поступово завойовує світову арену і FROLOV є одним із її найяскравіших представників. Ключовим моментом у міжнародному визнанні бренду став 2023 рік, коли Бейонсе обрала їхню сукню для свого виступу в Дубаї. Цей момент не лише зміцнив позиції українського дизайну на світовому рівні, а й привернув увагу інших зірок. Одяг від FROLOV носять Дженніфер Лопес, Дуа Ліпа, Doja Cat, Сабріна Карпентер, Ріта Ора, Меган Ті Сталліон, Ліса з Blackpink, Кайлі Міноуг, Хлої Кардаш’ян, Кеті Перрі, Сідні Свіні, Медісон Бір, Гвен Стефані. 

Сьогодні бренд представлений у США, Великій Британії, Франції, Швеції та багатьох інших країнах.

KULAKOVSKY 

KULAKOVSKY - український бренд шкіряного одягу ручної роботи, створенний Артуром Кулаковським. Свій шлях дизайнер почав ще 10 років тому у майстерні батьків, що спеціалізується на шкіряних виробах.

kulakovsky | 4

Спочатку це був тільки верхній одяг, а згодом бренд виріс до виготовлення жіночого вбрання та аксесуарів. Зараз KULAKOVSKY - повноцінна фабрика, яка виготовляє продукцію зі шкіри та овчини. Кожен виріб створюється кравцем вручну, що є родзинкою цього бренду. 

А як щодо визнання поза межами рідної країни? У ввересні 2024 року KULAKOVSKY презентував свою колекцію під час тижня моди у Мілані. Після такого тріумфу компанія почала поступово масштабуватися: отримувати перші гуртові замовлення та співпрацювати з іноземними клієнтами, серед яких присутні стилісти світових зірок. 

Katerina Kvit

Бренд Katerina Kvit — це втілення елегантної простоти й витонченого мінімалізму. Заснований у 2010 році. Дизайнерка працює в стилістиці спортивного шику. Тобто додає відтінок жіночності до практичного одягу.

katerina kvit | 5

Для своїх виробів компанія обирає натуральну шкіру, підкреслюючи її переваги як екологічного матеріалу. 

У 2023 році бренд Katerina Kvit почав активно розширювати свою присутність за межами України. Сьогодні одяг бренду вже можна знайти в Австрії, Польщі, Швеції та Кувейті. А найближчим часом планується вихід на ринки Канади, Німеччини, Італії та США.

SOVA

Ювелірний дім SOVA –  один із провідних брендів України. Заснований у 2000 році в Києві. Компанія пройшла шлях від дистрибутора класичних ювелірних виробів до створення унікальних колекцій, які відповідають сучасним тенденціям.

sova 1 | 6

Основне завдання цього бренду - створити ювелірний гардероб для жінок, який можна змінювати кожен сезон, комбінуючи їх із будь-якими образами.

У 2023 році SOVA почала світову експансію. Компанія запустила послугу міжнародної доставки. Тепер прикраси українського бренду можна замовити до країн Європи. Як стверджує команда  SOVA, це була стратегічна ціль, адже через війну багато клієнтів вимушені були переїхати за кордон.  

Станом на кінець 2024 року SOVA має 46 магазинів в України та міжнародну доставку в країни ЄС.

Краса

Marie Fresh Cosmetics

Marie Fresh Cosmetics — український бренд натуральної косметики, заснований у 2016 році лікарем-косметологом Мариною Кандзюбою. Маючи досвід роботи з клієнтами, вона помітила, що багато жінок вважають, ніби краса шкіри підтримується лише завдяки професійним процедурам. Та пані Марина, не погоджується. Вона прагнула донести важливість саме домашнього догляду й створити якісні, натуральні засоби за доступною ціною.

marie fresh cosmetics 1 | 7

 

Бренд розробляє косметику  для обличчя, тіла та волосся з високим вмістом активних компонентів. Кожен продукт створюється на основі практичного досвіду та знань про потреби шкіри. Marie Fresh Cosmetics використовує натуральні інгредієнти, закуплені у Німеччині, Франції, США, Нідерландах та Іспанії. 

У 2023 році компанія стала першим українським косметичним брендом, який отримав сертифікацію ЄС, що дозволило вийти на міжнародний ринок. Наразі продукція бренду представлена у понад 15 країнах світу, включаючи країни Європейського Союзу, Великобританію та США. 

NaturPro

У сучасному світі якість і безпечність косметичних засобів мають вирішальне значення для споживачів. Український бренд NaturPro, заснований у 2013 році, робить ставку саме на ці цінності, поєднуючи інноваційні розробки з натуральними компонентами. Компанія спеціалізується на виробництві засобів для догляду за шкірою обличчя, тіла та волосся.

naturpro | 8

Світову експансію NaturPro почав у 2023 році. Бренд успішно вийшов на ринки Азербайджану, Туреччини та Чорногорії. Крім того, він підписав угоду про експорт своєї продукції до Кувейту, що стало важливим кроком у міжнародних економічних відносинах. Станом на зараз, продукція доступна у восьми країнах. 

Lamel

Бренд косметики Lamel створений у Лондоні, але із серцем України, заснований у 2012 році Наталією Яроменко. Його місія — надихати людей, відкривати для них можливості та створювати продукти, які допомагають самовиражатися, експериментувати та втілювати свої ідеї.

lamel | 9

На початку повномасштабного вторгнення росії до України компанія втратила склад під Києвом. Це стало переломним моментом, після якого Lamel вирішив зосередитися на міжнародній експансії. У квітні 2022 року бренд представив свою продукцію на виставці InterCHARM у Болоньї, де активно шукав нових партнерів і виходи на закордонні ринки.

Станом на 2023 косметика доступна в 38 країнах, зокрема в Іспанії, Польщі, Франції, Індії, Тайланді, ОАЕ, В’єтнамі, Греції, Болгарії, Литві, Латвії, Естонії, Німеччині, Данії, Швеції, Нідерландах. А також Lamel має напрацювання в США, де її можна знайти на полицях популярного ритейлера Sally Beauty. Бренд продовжує розширювати свою географію, бере участь у міжнародних виставках і укладає нові контракти, поступово зміцнюючи свої позиції у сфері б’юті-індустрії.

Здоров'я

Farmak

Компанія “Farmak” — це виробник лікарських засобів в Україні, який з 2010 року є лідером фармацевтичного ринку нашої держави.

made in ukraine naczionalni brendy shho pidkoryuyut svit popry vijnu | 10

Після початку повномасштабного вторгнення “Farmak” активно розширював присутність на міжнародних ринках. У 2023 році компанія почала експорт лікарських засобів до Малайзії. А також зареєструвала два нові продукти у Великій Британії. У грудні 2024 виробник лікарських засобів оголосив про вихід на ринок Йорданії. Ще й розпочав експорт до Пакистану, що стало другою країною Південної Азії в міжнародній експансії  компанії.      

Загалом продукція “Farmak” експортується до понад 60 країн світу, включаючи Європейський Союз, держави Центральної та Південної Америки, Близького Сходу, Азії, Африки й Австралії.  

Liki24

Liki24 — український сервіс доставки медикаментів, заснований у 2017 році Антоном Авринським. Платформа допомагає користувачам знаходити, порівнювати ціни, замовляти та отримувати ліки безпосередньо з аптек.

liki24 | 11

У 2020 році компанія розпочала першу хвилю міжнародної експансії, запустивши свої послуги в Польщі. Однак ця спроба виявилася невдалою. Як стверджує Антон Авринський, це сталося через відсутність чіткого алгоритму роботи. 

Після початку повномасштабного вторгнення Liki24 почали другу хвилю виходу на міжнародний ринок. Цього разу на компанію чекав успіх. 2022-го року сервіс запустився в Італії, а в травні 2024-го розпочав роботу в Німеччині. Вже через три місяці тестування компанія досягла операційної прибутковості на новому ринку.

Харчування

Lviv Croissants

Коли львів'янин Андрій Галицький та його команда відкривали перший заклад  Lviv Croissants, вони навряд чи здогадувалися, що їхні круасани стануть не лише гастрономічною візитівкою України, а й знайдуть своїх шанувальників далеко за її межами. Тож як випадковість стала початком великого бізнесу?

lviv croissants | 12

Усе просто. Одного разу працівники припустилися помилки у технології випікання. Внаслідок чого, круасани вийшли набагато більшими та смачнішими, ніж очікувалося. Тоді засновник вирішив поекспериментувати ще й з начинкою. І саме цей “недолік” дав поштовх до створення унікальної концепції - великих круасанів із різноманітним наповненням, як солодким, так і солоним.

Загалом перша пекарня відкрилася 5 березня 2015 у Львові, а вже за кілька років мережа почала стрімко розширюватися по всій Україні. У вересні 2022 року Lviv Croissants зробили крок за межі нашої держави, відкривши заклад у польському місті Згожелець. Це стало початком міжнародної експансії. Сьогодні ж мережа присутня ще у чотирьох країнах. Таких, як Словаччина, Чехія, США, а віднедавна й Франція. 

У світі вже працює 193 заклади під брендом Lviv Croissants і компанія не планує зупинятися. 

"Галя балувана"

Українська мережа магазинів заморожених напівфабрикатів “Галя Балувана” демонструє вражаючий шлях від локального бізнесу до міжнародного бренду, завойовуючи серця споживачів як в Україні, так і за її межами.

galya baluvana | 13

У 2018 році підприємці з Луцька — Володимир та Вікторія Матвійчук, а також Олександр і Алла Теліга — заснували “Галю балувану”. Їхня ідея полягала у створенні мережі магазинів, що спеціалізуються на виробництві та продажу заморожених страв. Асортимент включав традиційні українські вареники, млинці, сирники, котлети, голубці тощо, виготовлені за домашніми рецептами. А згодом споживачі отримали можливість придбати морозиво, солону карамель, глазуровані сирки, різні торти та навіть дубайський шоколад і японський десерт “моті”.

На міжнародний ринок компанія вийшла у 2022 році, відкривши перший магазин у Варшаві під брендом «MultiCook». З того часу мережа активно розширює свою присутність за кордоном. Станом на 2024 рік “Галя Балувана” представлена у 30 країнах, маючи понад 100 магазинів та співпрацюючи зі 150 партнерами по всьому світу.  

Зокрема, компанія відкрила магазини у Чехії, Полщі, Угорщині, Естонії, Хорватії, Румунії, Словачинні, Молдові, Португалії, Бельгії, Нідерландах, Швейцарії, Швеції, Ірландії, Словенії, Фінляндії, Грузії, Ізраїлі, Чорногорії, Канаді, США, Великій Британії, Німеччині, Іспанії, Болгарії, Латвії, Греції, на Кіпрі, Туреччині, Литві, Франції та Австрії. “Галя балувана” й надалі планує популяризувати українську кухню на міжнародному рівні.   

Чорноморка

Ресторанний бізнес “Чорноморка” після початку повномасштабного вторгнення  не лише втримав свої позиції в Україні, а й відкрився у кількох європейських країнах.

chornomorka | 14

Перший заклад заснований у 2013 році Ольгою Копиловою в Києві. Концепція «Чорноморки» полягає у поєднанні ресторану та крамниці, де гості можуть не лише скуштувати страви з риби та морепродуктів, але й придбати свіжину додому. Цей підхід дозволяє відвідувачам обирати продукцію на власний смак. 

Попри складну ситуацію в Україні, у 2022 році  «Чорноморка» розпочала міжнародну експансію, відкривши свій перший заклад у Румунія.  Згодом ресторани мережі з’явилися у Польщі, Молдові  та Словаччині.  А станом на зараз - налічує понад 50 закладів у кількох країнах, продовжуючи активно розширювати свою присутність як в Україні, так і за її межами.  

Зі слів засновниці, “Чорноморка” невдовзі може з’явитися в Австрії, Великобританії, Латвії та Естонії.

Kormotech

Не забуваємо й про братів наших менших. Kormotech — українська компанія, яка спеціалізується на виробництві кормів для котів та собак. 

kormotech | 15

Історія Kormotech розпочалася 2005 року у селі Прилбичі Львівської області. Компанія була заснована як сімейний бізнес з метою створення збалансованого  харчування для домашніх улюбленців. Наразі продукцію можна зустріти під брендами “CLUB 4 PAWS”, Optimeal та “Мій ласий”.  

У 2014 році Kormotech розпочав експорт своєї продукції на європейський ринок, поступово розширюючи географію присутності. У червні 2023 року Kormotech став першою в Україні компанією, що розпочала експорт петфуду на корейський ринок. Станом на зараз компанія експортує свою продукцію до 42 країн світу, включаючи Іспанію, Італію, Фінляндію, Південну Корею та Малайзію.

Меблі

Roomio

Roomio — харківський бренд авторських меблів преміум-класу, заснований у 2018 році Володимиром Мисиком та Артемом Свірським.

roomio | 16

На початку повномасштабного вторгнення, як і більшості підприємств Roomio був вимушений переміститися у більш безпечне місце. Тому бізнес перемістили з Харківщини на Львівщину. Та на цьому засновники бренду не зупинилися й вирішили розширити свою присутність за межі кордону нашої держави. Міжнародна експансія почалася у 2022 році.

Першими країнами, куди почала експортуватися продукція Roomio, стали Данія, Словенія та Португалія. За короткий час бренд досяг значних успіхів: загальний обсяг експорту склав 500 000 євро.

На жаль, Roomio не володіє мережею салонів чи магазинів, оскільки його основний фокус — виробництво меблів на замовлення для приватних чи комерційних клієнтів. Однак завдяки співпраці з європейськими партнерами бренд представлений у шоурумах різних країн.

MEBUS

Бренд MEBUS був заснований у 2002 році Василем Кошілем. Але його коріння зародилося ще чотири покоління назад. Засновник компанії поєднав сімейні традиції з сучасними технологіями, створивши потужне виробництво.

mebus | 17

MEBUS спеціалізується на виготовленні меблів із натурального дерева, переважно дуба та бука. В асортименті компанії представлені корпусні та м’які меблі для спалень, віталень, кабінетів і столових. Дизайн поєднує класичний, неокласичний і модерний стилі.

У 2024 році бренд вперше заявив про себе на світовому ринку. Взяв участь у міжнародній виставці BDNY у Нью-Йорку, що дало поштовх до нових партнерств. Крім того, фабрика двічі була представлена на престижній виставці iSaloni в Мілані, що є важливим визнанням на світовій меблевій арені.

Станом на 2025 рік продукція MEBUS експортується до понад 20 країн світу. Серед них: США, Канада, Австралія, а також країни Європи.
Власних магазинів компанія не має. Меблі можна придбати через дилерську мережу та партнерські салони.

Bjorn

Ідея створення бренду Bjorn з’явилася у 2015 році, коли Артур Черенков разом із родиною шукав стільці для свого дому. Виявилося, що більшість пропозицій на українському ринку — це стандартні китайські моделі без можливості вибору. Під час подорожі до Австрії сім’я знайшла ідеальні меблі, але українські виробники не змогли якісно відтворити їхній дизайн. Усвідомивши, що вдома є попит елементи інтер’єру під індивідуальне замовлення, пан Артур вирішив заснувати власний меблевий бізнес. І вже у 2020 році на роботу вийшов перший робітник бренду Bjorn.

Розвиток компанії прискорився після початку повномасштабного вторгнення в Україну. У травні 2022 року Bjorn вперше взяв участь у міжнародній виставці меблевих виробників у Познані (Польща). Логістика була складною: стільці доставляли по одному, використовуючи мікроавтобуси та маршрутки. А також співробітники компанії не могли виїхати за кордон.

Тому для презентації продукції шукали знайомих у Європі, які могли б допомогти. Але попри всі труднощі, ця виставка стала вирішальним кроком у міжнародній експансії. Саме там компанія знайшла своїх перших клієнтів у Молдові та Латвії, з якими співпрацює й досі. Згодом географія експорту значно розширилася. Bjorn стала доступною в Данії, Естонії, Литві, Польщі, Нідерландах, Німеччині та Румунії.

Популярне

Нова пошта

“Нова пошта” — одна з найбільших українських компаній з експрес-доставки. Заснована у 2001 році. Вона надає логістичні та дистрибуційні послуги, доправляючи документи, дрібні посилки, а також великі вантажі.

nova poshta | 18

Перші закордонні відділення “Нова пошта” відкрила у 2022 році, і з того часу мережа постійно розширюється. Станом на лютий 2025 компанія працює у 18 країнах Європи, серед яких Молдова, Польща, Литва, Німеччина, Чехія, Естонія, Латвія, Словаччина, Румунія, Угорщина, Італія, Австрія, Нідерланди, Іспанія, Франція та Велика Британія. А в Україні налічує понад 26 тисяч відділень та поштоматів.

Rozetka

Rozetka - український онлайн-ритейлер, заснований у 2004 році. Спочатку це був маркетплейс, який спеціалізувався на парфумерії та косметики, а згодом перетворився на інтернет-магазин техніки, яку “можна увімкнути у розетку”.

rozetka | 19

Восени 2022 року компанія почала експансію до Польщі, а вже у 2023 повноцінно вийшла на польський ринок, відкривши маркетплейс Rozetka.pl.

Спочатку платформа орієнтувалася переважно на українців, але, як зазначає співзасновниця бренду Ірина Чечоткіна, згодом виявилося, що польські споживачі також активно користуються послугами компанії. Зараз Rozetka налічує понад 200 магазинів.

Rekava

Rekava – це інноваційний український бренд, який спеціалізується на створенні екологічних виробів з переробленої кавової гущі. Заснований у 2020 році підприємцями Юрієм Тустановським та Дмитром Бідюком. Стартап швидко здобув популярність.

rekava | 20

Головна місія Rekava – переосмислити використання кавових відходів, створюючи з них нові дрібнички. Серед них покупці можуть знайти одноразові стаканчики, горщики для рослин та ароматичні свічки. 

 У 2023 році бренд дебютував на міжнародному ринку, представивши свою продукцію на виставці CES у США. Відтоді Rekava успішно розширила свою присутність у країнах Європи, Японії, США та Тайвані. Найбільший попит на продукцію спостерігається в Німеччині та Великій Британії.

Monobank

Перший в Україні мобільний банк без відділень, заснований у 2017 році, співпрацює з Універсал Банком, належить групі TAC Сергія Тігіпка і також здійснив міжнародну експансію під час повномасштабної війни. Як ви вже здогадалися мова йде про Monobank.

monobank | 21

У січні 2023 року співзасновник компанії Олег Гороховський оголосив про запуск фінтех-проєкту “stereo” у Польщі. Це аналог українського Monobank, який, дозволяє здійснювати безкоштовні грошові перекази до нашої держави. Така послуга особливо актуальна для великої української діаспори, що знайшла прихисток у Польщі через війну. Проєкт співпрацює з місцевим банком Aion, який належить американському інвестиційному фонду Warburg Pincus.

Аврора

“Аврора” - мережа магазинів формату “one dollar store”. Бренд створений у 2011 році Левом Жиденко.

avrora | 22

У жовтні 2023-го мережа мультимаркетів “Аврора” вперше вийшла на міжнародний ринок, відкривши магазин у місті Сучава (Румунія). Станом на грудень 2024 року кількість магазинів у цій країні досягла 30. А в Україні налічує близько 1600 закладів. Окрім Румунії, мережа готується до виходу на нові ринки. У 2025 компанія планує розпочати діяльність у Молдові, а у 2026 – у Балканських країнах. 

Тож як бачимо, війна не зламала український бізнес - вона зробила його сильнішим, витривалішим, більш впливовим та глобальним.

Технології

i3 Engineering

У світі, де технології стають невід’ємною частиною повсякденного життя, українські компанії активно створюють інноваційні продукти, здатні конкурувати на глобальному ринку. Однією з таких компаній є i3 Engineering — розробник та виробник систем автоматизації для “розумних будинків”.

i3 Engineering була заснована 2018 року у Львові. Історія компанії розпочалася з особистого виклику її засновника Павла Цюпки. Під час будівництва власного будинку він не зміг знайти систему автоматизації, яка б задовольняла його вимоги, і вирішив створити власне рішення. Так народилася i3 Engineering.

Продукція компанії включає контролери, які встановлюються на DIN-рейку, програмне забезпечення та мобільний додаток, що дозволяє користувачам легко керувати освітленням, клімат-контролем, безпекою та іншими функціями “розумного будинку”. Головний принцип i3 Engineering — зробити технології автоматизації доступними, надійними та зручними у використанні.

Попри всі виклики, з якими зіштовхнулася Україна за останні роки, i3 Engineering продовжує активно розвиватися та розширювати географію своєї присутності. Сьогодні компанія працює на ринках Польщі, Албанії, Литви, Словаччини, Нідерландів, Казахстану, Грузії та Єгипту.
Зокрема, серед знакових кейсів компанії — курорт Skogur Highland Resort в Албанії, а також салон краси у Вроцлаві, де впроваджено сучасну систему управління освітленням, кліматом та безпекою.

Ajax Systems

Ajax Systems — українська технологічна компанія, що спеціалізується на розробці та виробництві бездротових систем безпеки для житлових і комерційних об’єктів.

У 2016 році бренд представив інтелектуальну централь Hub, яка об’єднала охоронні пристрої в єдину систему для зручного керування зі смартфона. Це стало початком міжнародної експансії компанії. Станом на 2022 рік продукція Ajax Systems вже була представлена у 169 країнах світу. Серед них Азія, Латинська Америка, Канада, США, Франція, Італія, Велика Британія тощо. Але саме після початку повномасштабної війни в Україні бренд відкрив свій перший завод за межами нашої держави (у Туреччині).

Крім того, компанія активно брала участь у міжнародних виставках, презентуючи свої технології у 32 країнах протягом 2022 року. Це сприяло зміцненню партнерських відносин та розширенню ринків збуту.

Софія Купрій спеціально для Української Ради Торгових Центрів