Люксові бренди змушені робити знижки. Ринок предметів розкоші в Китаї скоротиться на 15%

Після років активного розвитку ринок люксових товарів у Китаї скоротиться на 15% за підсумками 2024 року.

Преміум бренди змушені продавати товари зі знижками на тлі падіння попиту, яке демонструє китайський ринок.

Причиною цього стали складнощі в економіці після кризи в житловому секторі та пандемії.

Французький конгломерат LVMH та модний будинок Burberry, щоб подолати кризу та розпродати складські запаси, змушені пропонувати знижки на вироби до 50%.

Крім того, марка Hermes, чиї культові сумки Birkin можна придбати лише після досягнення певної суми покупок у бренду, знизили поріг для того, щоб у більшої кількості клієнтів з'явилася можливість придбати цю модель.

Основними причинами спаду попиту на люкс стали політично обумовлений „сором за розкіш“ та економічні труднощі, які призводять до уповільнення зростання наявних доходів та послаблення ефекту багатства, — прокоментував старший економіст Natixis SA Гері Нг. — Для більшості жителів Китаю демонстрація свого багатства є нерозумною зараз.

Читайте також: Hugo Boss втратив 13% чистого прибутку через слабкі продажі в Китаї

Також внаслідок зниження попиту у Китаї довелося затримати відкриття нового флагманського магазину Louis Vuitton у Пекіні. Простір мав відкритися ще на початку 2024 року, проте бутік все ще не розпочав роботу.