Люксові бренди не можуть повернути гроші за продані в росії товари
Lanvin Group, Ermenegildo Zegna та Ralph Lauren повідомляють про проблеми із поверненням грошей від російських партнерів.
Американські та європейські бренди класу люкс стикаються із проблемами при спробі повернення коштів за продані на російському ринку товари. Будинки моди, серед яких Lanvin Group, Ermenegildo Zegna та Ralph Lauren, повідомляють інвесторів про проблеми із поверненням грошей.
Так, зокрема, Lanvin Group (володіє також брендами Wolford, Sergio Rossi, St. John Knits та Caruso) поширив повідомлення, в якому повідомив партнерів про відсутність гарантій у поверненні платежів від франчайзі та дистриб’юторів у росії за продані колекції сезону «Весна-літо 2022». Група також не має у своєму розпорядженні гарантій про продовження контрактів з російськими партнерами за умови санкцій.
Італійський будинок моди класу люкс Ermenegildo Zegna також зіштовхнувся із проблемами при спробі отримати гроші за продані в росії товари. Компанія повідомила інвесторів про існуючу заборгованість з боку її партнерів у росії. Постачання нових колекцій у країну було обмежено, і в останній заяві компанія вказувала на ризики непродовження договорів з оптовими контрагентами. Преміальний американський бренд Ralph Lauren також заявив про існування заборгованості з боку російських партнерів у розмірі 3,6 млн. доларів.
На сьогоднішній день поставки товарів класу люкс до росії з США та Євросоюзу обмежені на законодавчому рівні. Додаткові проблеми виникають через відключення російських банків системи фінансових повідомлень SWIFT. Більшість великих брендів класу люкс не ведуть продаж на російському ринку з початку березня 2022 року.
Читайте також: У росії поставлено антирекорд із введення ТРЦ за десять років