LVMH став найбільшим спонсором Олімпійських ігор 2024 року в Парижі

LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy) став спонсором Олімпійських ігор 2024 року в Парижі. Люкс-гігант інвестує у спортивну подію 150 млн євро, що є найбільшим внеском серед усіх спонсорів.

До списку преміум партнерів змагань також входять телекомунікаційний оператор Orange SA, авіакомпанія Air France-KLM і французький ритейлер Carrefour.

Угода стосується одразу кількох брендів LVMH, плануються такі колаборації:

  • ювелірний будинок Chaumet розробить дизайн олімпійських медалей;
  • виробник спиртних напоїв Moet Hennessy постачатиме свою продукцію в рамках програми гостинності;
  • мережа з продажу косметики та парфумерії Sephora виступить спонсором естафети олімпійського вогню;
  • один із будинків моди холдингу розробить дизайн форми для спортивної делегації країни, проте який саме - ще невідомо.

Також концерн укладе спонсорські контракти з деякими спортсменами збірної Франції, зокрема чемпіоном світу з плавання Леоном Маршаном.

Голова LVMH Бернар Арно заявив. що ця угода сприятиме підвищенню привабливості Франції в усьому світі.

За даними місцевих видань, контракт з Louis Vuitton Moet Hennessy дозволив організаторам Олімпіади майже досягнути мети із залучення 1,24 млрд євро спонсорських коштів.

*Довідка

Деякі бренди LVMH вже були офіційними партнерами світових змагань, але для всього конгломерату це перший досвід спонсорства.

Читайте також: Adidas зафіксував ажіотажний попит на бренд Yeezy після розриву співпраці з Каньє Вестом

Наприкінці квітня капіталізація LVMH перевищила 500 млрд. доларів. Тоді корпорація стала першою в Європі компанією, яка досягла цієї позначки завдяки швидкому зростанню продажів предметів розкоші в Китаї та зміцненню євро.

З початку року акції корпорації вже зросли майже на 30%.

Bloomberg