LVMH став найбільшим спонсором Олімпійських ігор 2024 року в Парижі
LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy) став спонсором Олімпійських ігор 2024 року в Парижі. Люкс-гігант інвестує у спортивну подію 150 млн євро, що є найбільшим внеском серед усіх спонсорів.
До списку преміум партнерів змагань також входять телекомунікаційний оператор Orange SA, авіакомпанія Air France-KLM і французький ритейлер Carrefour.
Угода стосується одразу кількох брендів LVMH, плануються такі колаборації:
- ювелірний будинок Chaumet розробить дизайн олімпійських медалей;
- виробник спиртних напоїв Moet Hennessy постачатиме свою продукцію в рамках програми гостинності;
- мережа з продажу косметики та парфумерії Sephora виступить спонсором естафети олімпійського вогню;
- один із будинків моди холдингу розробить дизайн форми для спортивної делегації країни, проте який саме - ще невідомо.
Також концерн укладе спонсорські контракти з деякими спортсменами збірної Франції, зокрема чемпіоном світу з плавання Леоном Маршаном.
Голова LVMH Бернар Арно заявив. що ця угода сприятиме підвищенню привабливості Франції в усьому світі.
За даними місцевих видань, контракт з Louis Vuitton Moet Hennessy дозволив організаторам Олімпіади майже досягнути мети із залучення 1,24 млрд євро спонсорських коштів.
*Довідка
Деякі бренди LVMH вже були офіційними партнерами світових змагань, але для всього конгломерату це перший досвід спонсорства.
Читайте також: Adidas зафіксував ажіотажний попит на бренд Yeezy після розриву співпраці з Каньє Вестом
Наприкінці квітня капіталізація LVMH перевищила 500 млрд. доларів. Тоді корпорація стала першою в Європі компанією, яка досягла цієї позначки завдяки швидкому зростанню продажів предметів розкоші в Китаї та зміцненню євро.
З початку року акції корпорації вже зросли майже на 30%.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації