LVMH розглядає продаж бренду Marc Jacobs зі свого портфелю

Французький люксовий холдинг LVMH роздумує над продажем 80% частки у бренді Marc Jacobs.

За даними агенції Bloomberg, група почала працювати з консультантами та вивчати можливість продажу модного дому після пропозиції від потенційних покупців.

Наразі розгляд такої можливості перебуває на ранній стадії і LVMH не ухвалила остаточного рішення про продаж.

Очікується, що LVMH може отримати і інші запити від потенційних покупців та залучити приватні інвестиції, повідомили джерела журналістів.

Корпорація дуже рідко продає бренди зі свого портфеля, остання угода була закрита ще у 2016 році. Тоді LVMH погодився продати Donna Karan і DKNY за 650 млн доларів.

Можливий продаж Marc Jacobs дозволить компанії позбутися бренду в категорії "доступної розкоші", щоб зосередитися на пропозиціях класу люкс.

Рекордний прибуток

Раніше ми розповідали, що найбільший світовий виробник лакшері-товарів LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy) у 2023 році збільшив чистий прибуток на 8%, до рекордних 15,2 млрд євро.

Дохід компанії за 2023 зріс на 9%, до 86,2 млрд євро, проти 79,2 млрд євро попереднього року. Органічне зростання доходу минулого року становило 13%.

Читайте також: Amazon потроїв прибутки за перший квартал 2024 року

Про сильне зростання виторгу повідомили усі бізнеси групи, окрім сегмента вин та спиртних напоїв, їхня реалізація впала на 7%. Тоді як дохід корпорації у сегменті модного одягу та виробів зі шкіри збільшився на 9%, до 42,17 млрд. євро.

Продаж годинників і прикрас збільшився на 3%, до показника 10,9 млрд. євро, а дохід у сегменті парфумерії та косметики зріс на 7%, сягнувши 8,3 млрд. євро.