Lviv Croissants відкрили перший заклад в США. Які плани мережі на американський ринок

Мережа пекарень Lviv Croissants (“Львівські круассани”) відкрила партнерський заклад у передмісті Атланти, штат Джорджія, США.

Це вже третя закордонна експансія компанії після Польщі та Словаччини, розповів засновник Lviv Croissants Андрій Галицький виданню Forbes.

Ми два роки до цього готувалися. Якщо говорити про Європу, то підготовка займає до пʼяти місяців, – каже Галицький.

Співвласником і CEO американського ресторану став місцевий підприємець Бретт Ларрабі, з яким Галицький познайомився на виставці франчайзингу в Нью-Йорку в 2018 році.

Ларрабі раніше розвивав американські бренди Five Guys, Famous Daves BBQ, Little Caesars, Subway і Pancheros. Спільно партнери вклали 220 тис. дол в пекарню Lviv Croissants і локальне виробництво заморожених круасанів.

Інші співзасновники – українські переселенці з Краматорська Петро і Томас Дудники.

Очікування від американського ринку

За словами Галицького, мета виходу в США - розвиток франчайзингової мережі.

Окупність інвестицій у відкритий партнерський заклад оцінюють у півтора–два роки. Також в Атланті запустили виробництво, яке потенційно зможе забезпечувати випічкою до 20 ресторанів мережі у Північній Америці.

Lviv Croissants вже третій український бренд HoReCa, що запрацював у США з початку повномасштабної війни. До цього запрацювали Ruta i Ukrainian hata, а також магазин-кавʼярня Farmerʼs milk.

2088a097a7e5241482c4570d3f7292fb | 1

Заклади Lviv Croissants не вимагають великої площі та складних інженерних рішень, що знижує інвестиційний поріг і підвищує рентабельність для франчайзі. Пріоритетні клієнти мережі – місцеві мешканці.

Шеф-кухарі з України створювали меню для американської аудиторії, використовуючи фокус-групи, – розповів у коментарі Atlanta Magazine Томас Дудник.

Серед начинок круасанів – авокадо, бекон, арахісова паста, також заклад пропонує салати, супи й розширену лінійку холодних напоїв.

Читайте також: Перший український маркетплейс заморожених страв “Гудфуд Вдома” запустився у Польщі. Як компанія завойовуватиме ринок?

Для відкриття закладу знадобилися дозволи на займання приміщення та санітарно-гігієнічні норми від штату Джорджія. Тепер компанія готує документи на реєстрацію франчайзингового бізнесу в кількох пріоритетних штатах, однак яких саме - поки не розголошується.