LPP Group втратила 3 млрд доларів внаслідок інформаційної атаки на компанію

Польська LPP Group, яка володіє fashion-брендами Reserved, House, Cropp, Mohito та Sinsay, втратила близько 3 млрд доларів капіталізації після рекордного падіння акцій, яке в піку досягло 36%.

Такий обвал був зумовлений публікацією компанії Hindenburg Research, яка звинуватила групу у фіктивному виході з росії та несправжньому продажі тамтешніх активів. У своєму аналізі Hindenburg посилаються на анонімного колишнього топ-менеджера LPP.

У LPP Group відповіли на ці закиди та спростували плітки про несправжній вихід з росії.

Рішення продати бізнес, який ми будували 20 років, було одним із найскладніших, з якими нам довелося зіткнутися, і водночас єдино правильним на той момент. Ми працювали в безпрецедентних умовах, у величезному тиску часу. У цій надзвичайно складній ситуації нам довелося узгодити потреби інвесторів і повернути хоча б частину коштів, вкладених у цей ринок, із потребами наших працівників, які багато років будували там бізнес разом із LPP. У контексті цих подій я сприймаю неправдиві претензії, опубліковані проти LPP, як спробу маніпулювання та дію на шкоду не лише компанії та нашим працівникам, а й інвесторам та бізнес-партнерам, продиктовані лише бажанням отримати прибуток на ця вартість. Я переконаний, що правда скаже сама за себе, і як компанія, яка користується суспільною довірою та організація, що працює на міцних засадах, ми швидко відновимо втрачений імідж та довіру, – коментує Марек Пєхоцкі, генеральний директор LPP.

Інформаційна атака на LPP Group

Раніше у компанії заявили про інформаційну атаку, метою якої вважають маніпуляцію з курсом акцій ритейлера на фондовій біржі. 

LPP не лише відреагували на публікацію, а й заявили про подання підозри у скоєнні кримінального правопорушення проти компанії.

Ритейлер спростовує заяви Hindenburg Research про фіктивний продаж та заявляє, що:

  1. LPP SA не веде комерційну діяльність на території російської федерації;
  2. операція з продажу російської компанії не була фіктивною та не передбачала маніпуляцій з бухгалтерією;
  3. станом на 2022 рік LPP SA не контролює російську компанію OOO Re Trading та її діяльність;
  4. компанії, що працюють під назвами Fashion Group Textile та Asia Fashion Import Export, жодним чином не контролюються LPP SA;
  5. організація, що працює під назвою Far East Services, жодним чином не контролюється LPP SA;
  6. правління LPP SA жодним чином не фінансувало продаж акцій або діяльність бізнесу в росії після його продажу, в тому числі через кредити, забезпечені заставою акцій LPP SA;
  7. компанія не здійснювала поставки товарів до росії через територію Казахстану;
  8. компанія не змінила аудиторську компанію, яка проводить аудит фінансової звітності Компанії та її Групи через операцію з продажу російської компанії або пов'язані з цим проблеми (зміна була пов'язана із закінченням передбаченого терміну співпраця з обраною компанією).

Публікацію звіту та його підготовку в LPP називають атакою, пов’язаною з маніпулювання курсом акцій. На думку компанії, її інспірують особи, метою яких є отримання прибутку від втрати вартості акцій LPP.

Читайте також: Виробництво чаю Greenfield з російськими власниками підпільно відновило роботу під Києвом

Це схоже на спосіб атаки, який кілька років тому застосовувався щодо міжнародного конгломерату Adani Group, за участю тих самих організацій. У прес-службі додають, що це готувалося протягом багатьох місяців.