Louis Vuitton відкрив дизайнерський поп-ап з культовим японським художником Такасі Муракамі (фото)

Французький модний дім Louis Vuitton дивує новими креативними проєктами. Разом із японським художником Такасі Муракамі, бренд відкрив поп-ап у нью-йоркському районі Сохо. Ексклюзивний простір створений у стилістиці яскравого минулого, з колаборації Louis Vuitton x Murakami 2003 року.

Модні будинки, що слугують місцями виставок колекції, розташовані також у семи містах світу: Лондоні, Мілані, Нью-Йорку, Сеулі, Шанхаї, Токіо та Сінгапурі. Louis Vuitton для нової колекції співпрацював з такими особистостями, як Зендая, Ніана Герреро, Кріс Хорванг, Тансуан, Рубі Лін, Віолет Вотьє та Хоші з SEVENTEEN.

Колекція нового видання, що визначає епоху, буде представлена ​​в кількох глобальних спливаючих вікнах, зокрема в Сінгапурі, Лондоні, Мілані, Нью-Йорку, Сеулі, Шанхаї та Токіо. кампанія zendaya

Грайливі мотиви з пандами, квітами-смайликами та культовими переосмисленнями монограми Муракамі з минулої колекції набули нового життя, створивши новаторське поєднання барвистої естетики Superflat та майстерності Louis Vuitton. 

Колекція складається з понад 200 творінь та відновлює класичну монограму Louis Vuitton. Мотиви Муракамі, представлені в різних речах — від виробів зі шкіри до парфумів. Колекція включає нові версії Monogram Multicolore, Superflat Panda та Cherry Blossom, які вже стали символом успіху колекції раніше.

Колекція нового видання, що визначає епоху, буде представлена ​​в кількох глобальних спливаючих вікнах, зокрема в Сінгапурі, Лондоні, Мілані, Нью-Йорку, Сеулі, Шанхаї та Токіо.

Як влаштований дизайнерський поп-ап?

Поп-ап будинки мають модульний дизайн, натхненний мінімалістичними готелями Токіо. Відвідувачам пропонується перейти до чотирьох окремих зон, що створені для того, аби показати різні аспекти світу Louis Vuitton x Murakami. Основою поп-ап є торговий простір, де відвідувачі можуть придбати ексклюзивні речі з колекції. Кожна покупка супроводжується спеціальним жетоном, що дає покупцям шанс виграти кілька подарунків (наклейки, колекційні картки та портативну гру Takashi Murakami Flower Go Walk).

Кінопростір. Кінозона занурює відвідувачів у світ уяви Муракамі завдяки двом оновленим фільмам: «Надплоска монограма» (2003) і «Надплоска перша любов» (2009). Ці анімаційні проекти, спочатку створені для колекції, перевипущені в рамках святкування 20-річчя. Фільм Superflat Monogram — це переказ Аліси в Країні Чудес, перенесений у химерний світ Louis Vuitton. Superflat First Love розповідає про історію Айї з першого фільму, яка повертається у світ Louis Vuitton, стикаючись із культовими героями Муракамі в Парижі. 

Колекція нового видання, що визначає епоху, буде представлена ​​в кількох глобальних спливаючих вікнах, зокрема в Сінгапурі, Лондоні, Мілані, Нью-Йорку, Сеулі, Шанхаї та Токіо.

Послуги для клієнтів. The Care Station пропонує унікальну послугу для власників продукції Louis Vuitton x Murakami. Ця спеціальна послуга з ремонту та технічного обслуговування архівних експонатів з оригінальної колекції дозволяє клієнтам спостерігати, як майстри Louis Vuitton виконують делікатну реставраційну роботу на місці. Під час чищення, заміни деталей або відновлення фарби Care Station пропонує практичний підхід до збереження шедеврів Муракамі, надаючи клієнтам прямий зв’язок із майстерністю виготовлення їхніх виробів.

Колекція нового видання, що визначає епоху, буде представлена ​​в кількох глобальних спливаючих вікнах, зокрема в Сінгапурі, Лондоні, Мілані, Нью-Йорку, Сеулі, Шанхаї та Токіо.

Читайте також: Продажі в Китаї стрімко падають: люксові бренди все більше звертають увагу на США

Кав’ярня. Відвідувачі мають змогу насолодитися напоями у кафе, що відображає фірмовий стиль Муракамі. Воно доповнене подушками з квітковими візерунками і чашками Superflat Panda.

Колекція нового видання, що визначає епоху, буде представлена ​​в кількох глобальних спливаючих вікнах, зокрема в Сінгапурі, Лондоні, Мілані, Нью-Йорку, Сеулі, Шанхаї та Токіо.

MEGA