Louis Vuitton став найдорожчим брендом одягу у світі – рейтинг 2024

Люксовий бренд Louis Vuitton став найдорожчим брендом одягу у світі. Вартість модного дому оцінюється в 32,2 мільярда доларів.

Про це повідомляє новий рейтинг Brand Finance. Згідно з ним, європейські модні бренди виросли, продемонструвавши значне збільшення вартості. Лідерами є такі культові бренди, як Louis Vuitton, Rolex і Dolce&Gabbana, які не лише зберегли свої позиції на ринку, але й досягли значних здобутків протягом року.

Louis Vuitton (вартість бренду зросла на 23%) посів перше місце як найдорожчий бренд одягу в світі. Високі показники бренду зумовлені потужним відновленням китайського ринку та інноваційним співробітництвом, включаючи гучне партнерство з японським художником Яйої Кусама. Постійне зростання Louis Vuitton додатково підтримується винятковою лояльністю до бренду та готовністю споживачів платити за його продукцію більше.

apparel 50 2024 social media post spv 2 scaled 1 | 1

Постпандемічний бум створив умови для того, щоб Louis Vuitton не тільки відновив, але й розширив своє лідерство на ринку. Цей успіх пояснюється здатністю бренду завоювати новий ентузіазм споживачів, особливо на життєво важливому китайському ринку. Відданість бренду майстерності та креативності. , як було продемонстровано в нещодавній кампанії паризького олімпійського бренду, продовжує підвищувати свій статус і захищати свою привабливість, - прокоментувала генеральний менеджер Brand Finance UK Енні Браун.

При цьому Rolex продовжує залишатися “найсильнішим” брендом у секторі одягу, зберігаючи свій рейтинг міцності бренду AAA+ з минулого року. З індексом міцності бренду (BSI) 90,16, домінування Rolex підкріплюється його винятковою ефективністю за ключовими показниками, такими як "реклама", "знайомість" і "висока ціна".

apparel 50 2024 social media post bsi 2 scaled 1 | 2

Dolce & Gabbana став найшвидше зростаючим брендом одягу у відсотковому співвідношенні, з приголомшливим зростанням вартості бренду на 52% до 2,1 мільярда доларів США. Це зростання знаменує собою значний поворот для бренду, який успішно відновив свою репутацію та розширив портфоліо.

apparel 50 2024 social media post bv change 2 scaled 1 | 3

Тим часом китайський бренд одягу Bosideng (вартість бренду зросла на 13% до 2,1 мільярда доларів США) продовжує просуватися на світовому ринку, поєднуючи традиційну майстерність із передовими технологіями. Відданість Bosideng інноваціям і якості заслужила сильну "лояльність" споживачів і високу "репутацію", особливо на внутрішньому ринку Китаю.

Інші результати

Незважаючи на падіння сегменту люксового одягу, Hermès, Louis Vuitton і Dior продемонстрували стійкість, причому Hermès збільшив вартість свого бренду на 18%, тоді як Gucci і Burberry зіткнулися з падінням, але зберегли високі показники інновацій та якості.

Олімпійські ігри в Парижі 2024 року дали поштовх для жіночого спортивного одягу, завдяки чому глобальні продажі спортивного одягу зросли на 6,4% на тлі зростання попиту.

Читайте також: Незмінні лідери і активні новачки. ТОП-20 ТРЦ у Facebook та Instagram за підсумками літа 2024 (інфографіка)

Індекс сприйняття сталого розвитку за 2024 рік показує, що Louis Vuitton очолює рейтинг у секторі одягу з вартістю 3,8 мільярда доларів США, а Chanel має найвищий позитивний розрив у 746 мільйонів доларів США серед брендів у рейтингу.