L’Oréal четвертий раз поспіль став найдорожчим косметичним брендом світу
Французька компанія L'Oréal стала найдорожчим косметичним брендом світу, згідно з рейтингом Brand Finance.
Beauty-гігант очолив рейтинг четвертий раз поспіль, вартість за минулий рік збільшилася на 7,2% - до 12,03 млрд доларів.
Друге місце посідає, як і минулого разу, американська Estée Lauder, незважаючи на зниження майже на 10% - до 7,15 млрд. доларів.
На третьому місці бренд Nivea, що належить німецькій компанії Beiersdorf. Вартість бренду зменшилася на 2,8% - до 6,62 млрд. доларів. Але Nivea вдалося відтіснити на четверту позицію Gilette, яким володіє американська Procter & Gamble Co.
До десятки найдорожчих косметичних брендів увійшли:
- Dove (6,47 млрд доларів);
- Guerlain (6,31 млрд доларів);
- Lancome (5,2 млрд доларів);
- Clinique (4,83 млрд доларів);
- Pantene (4,64 млрд доларів);
- Garnier (4,1 млрд. доларів).
Як L'Oréal це вдалося?
Brand Finance у своєму аналізі зазначає, що у L'Oréal зросли ключові показники знайомства та уважності. Це можна пояснити стратегіями цифрового маркетингу компанії та розширеною присутністю в Інтернеті.
Бренд збільшив свою впізнаваність серед молодих споживачів, створюючи візуально привабливий контент.
L'Oréal знову вийшла на перше місце, і Гієронімус (Ніколя Гієронімус Головний виконавчий директор компанії - ред.) має амбітне та стратегічне бачення майбутнього гіганта. Бренд L'Oréal має продовжувати надавати пріоритет інноваціям, стійкості та цифровій трансформації, оскільки він продовжує розширювати свій вплив по всьому світу в найближчі роки, - каже директор Brand Finance Енні Браун.
Читайте також: Британська JD Sports Fashion купує французький спортивний бренд Courir
Крім цього, L'Oréal розширила свої зусилля в області цифрової трансформації та сталого розвитку. Цього року на виставці CES 2023 компанія представила два нові технологічні прототипи: HAPTA (портативний комп’ютеризований аплікатор для макіяжу, розроблений для людей з обмеженою рухливістю), і L’Oréal Brow Magic (електронний аплікатор для макіяжу брів, який дозволяє користувачам досягати персоналізований вигляд брів за лічені секунди).
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації