LOEWE став найпопулярнішим брендом у світі в другому кварталі 2024 року – рейтинг

Іспанський модний бренд LOEWE виборов перше місце у останньому індексі Lyst, посунувши лідера минулого кварталу на другу сходинку.

Індекс Lyst – це щоквартальний рейтинг найпопулярніших модних брендів і товарів, який враховує поведінку покупців на однойменній платформі, зокрема пошук на платформі та за її межами, перегляди товарів і продажі.

Для відстеження популярності бренду та продукту формула також включає статистику згадок у соціальних мережах, активності та залученості в усьому світі за тримісячний період.

Минулого кварталу Міu Міu та Prada боролися за перше місце, але тепер вони посіли друге та третє місця відповідно, тоді як Saint Laurent піднявся на четверте.

Gucci, Balenciaga та Versace потрапили до першої десятки поруч із Bottega Veneta, Jacquemus та Moncler, які завершують першу половину списку.

LOEWE не очолювала список з другого кварталу 2023 року, тобто минув рік з моменту свого попереднього панування.

Показ бренду весна/літо 2025 на Паризькому тижні моди запам’ятався подовженими деталями з пір’ям, а його численні кампанії стали вірусники серед мілленіалів та покоління Z. Фірмові майки та плетені сумки-кошики від LOEWE залишаються лідерами продажів, завдяки чому кількість пошукових запитів в Інтернеті у другому кварталі 2024 року зросла на 29%.

SKIMS Кім Кардашьян посів 12 місце, піднявшись на одну позицію зі зростанням популярності на 32%. Нарешті, Coach бере участь у перегонах вперше з четвертого кварталу 2022 року, посівши 20 позицію, залишаючись стійким завдяки модним аксесуарам і оновленій розкішній естетиці.

Читайте також: Meta Марка Цукерберга готується купити частку власника бренду окулярів Ray-Ban

Інші відомі бренди, які не входять до топ-20, але мають тенденцію до зростання, це On, швейцарський бренд отримав цей статус вдруге за кілька кварталів, а також відроджений паризький бренд Casablanca.

Across Magazine