Lidl, Aldi та інші: найбільші німецькі ритейлери підписали Пакт проти харчових відходів
Найбільші німецькі мережеві ритейлери підписали “Пакт проти харчових відходів”. До числа підписантів увійшли REWE Group, Lidl, Kaufland і Aldi, укладення угоди відбулось на зустрічі з міністром продовольства та сільського господарства країни Джемом Оздеміром у Берліні.
Документ передбачає, що зазначені мережі зобов’язані скоротити харчові відходи на 50% до 2030 року.
Пакт включає в себе ще декілька угод, зокрема про зобов’язання розширити передачу товарів, які все ще придатні до вживання в їжу, некомерційним організаціям.
Оптимізація боротьби з відходами
Член правління REWE Group з питань людських ресурсів і сталого розвитку Доктор Даніела Бюхель зазначила, що вони вітають угоду, ініційовану федеральним міністром сільського господарства Джемом Оздеміром.
Ритейлер вже створив досить ефективну систему боротьби з харчовими відходами, але хотів би ще більше оптимізувати їх.
Решту коштів ми передусім використаємо за рахунок розширення співпраці з банками харчування та подібними закладами. Це амбіційна мета з огляду на середній рівень продажів у 98% і вже дуже високий рівень співпраці між нашими магазинами REWE та Penny, - сказала Даніела Бюхель.
У Aldi зазначили, що планують діяти за принципом "уникнути – подарувати – утилізувати", так вони забезпечать відповідальне поводження з поверненнями та навчання співробітників торгових точок.
Відповідальне ставлення
Директор із корпоративної відповідальності/забезпечення якості в Aldi Nord Клаудія Кініц заявила, що підписанням документу ритейлер ще раз підкреслює своє серйозне ставлення до екологічних і соціальних обов’язків.
Незважаючи на те, що ми вже бачимо багато позитивних зрушень у результаті наших інтенсивних заходів за останні роки, ми не зупинимось на досягнутому та будемо використовувати нові можливості для економії їжі разом з нашими постачальниками та клієнтами в майбутньому, - додала директор зі сталого розвитку в Aldi Süd Доктор Джулія Аду.
Запобігання “втраті їжі”
Менеджер із закупівель Lidl в Німеччині Крістоф Граф також висловив підтримку ініціативи і наголосив, що компанія усвідомлює свою відповідальність за запобігання втратам продуктів, як великий роздрібний продавець.
Їжа — це цінний товар, якому ми повинні виявляти належну повагу. Як роздрібний торговець продуктами харчування, разом із нашими працівниками та іншими учасниками ринку ми маємо можливість щодня змінювати спосіб, ми маємо справу з їжею в екологічний спосіб – ми можемо досягти цього лише разом, - додав керуючий директор південно-західного регіону Kaufland Йохен Крац.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації