Lidl, Aldi та інші: найбільші німецькі ритейлери підписали Пакт проти харчових відходів

Найбільші німецькі мережеві ритейлери підписали “Пакт проти харчових відходів”. До числа підписантів увійшли REWE Group, Lidl, Kaufland і Aldi, укладення угоди відбулось на зустрічі з міністром продовольства та сільського господарства країни Джемом Оздеміром у Берліні.

Документ передбачає, що зазначені мережі зобов’язані скоротити харчові відходи на 50% до 2030 року.

Пакт включає в себе ще декілька угод, зокрема про зобов’язання розширити передачу товарів, які все ще придатні до вживання в їжу, некомерційним організаціям.

Оптимізація боротьби з відходами

Член правління REWE Group з питань людських ресурсів і сталого розвитку Доктор Даніела Бюхель зазначила, що вони вітають угоду, ініційовану федеральним міністром сільського господарства Джемом Оздеміром.

Ритейлер вже створив досить ефективну систему боротьби з харчовими відходами, але хотів би ще більше оптимізувати їх.

Решту коштів ми передусім використаємо за рахунок розширення співпраці з банками харчування та подібними закладами. Це амбіційна мета з огляду на середній рівень продажів у 98% і вже дуже високий рівень співпраці між нашими магазинами REWE та Penny, - сказала Даніела Бюхель.

У Aldi зазначили, що планують діяти за принципом "уникнути – подарувати – утилізувати", так вони забезпечать відповідальне поводження з поверненнями та навчання співробітників торгових точок.

Відповідальне ставлення

Директор із корпоративної відповідальності/забезпечення якості в Aldi Nord Клаудія Кініц заявила, що підписанням документу ритейлер ще раз підкреслює своє серйозне ставлення до екологічних і соціальних обов’язків.

Незважаючи на те, що ми вже бачимо багато позитивних зрушень у результаті наших інтенсивних заходів за останні роки, ми не зупинимось на досягнутому та будемо використовувати нові можливості для економії їжі разом з нашими постачальниками та клієнтами в майбутньому, - додала директор зі сталого розвитку в Aldi Süd Доктор Джулія Аду.

Запобігання “втраті їжі”

Менеджер із закупівель Lidl в Німеччині Крістоф Граф також висловив підтримку ініціативи і наголосив, що компанія усвідомлює свою відповідальність за запобігання втратам продуктів, як великий роздрібний продавець.

Їжа — це цінний товар, якому ми повинні виявляти належну повагу. Як роздрібний торговець продуктами харчування, разом із нашими працівниками та іншими учасниками ринку ми маємо можливість щодня змінювати спосіб, ми маємо справу з їжею в екологічний спосіб – ми можемо досягти цього лише разом, - додав керуючий директор південно-західного регіону Kaufland Йохен Крац.

ESM