Лідер польського будівельного ринку розглядає вихід в Україну у довгостроковій перспективі

Лідер польського будівельного ринку компанія Budimex вважає Україну цікавим для себе ринком у довгостроковій перспективі.

Про це заявив член правління Budimex Цезарій Лисенко.

Україна – це цікавий ринок у довгостроковій перспективі. Budimex готується до цього, але в довгостроковій перспективі, а не року-двох, – сказав він.

За словами Цезарія Лисенка, для виходу на український ринок компанії потрібно, щоб він був прозорим, а також щоб в країні закінчилася війна.

У цьому аспекті ми очікуємо, що український ринок зміниться в плані прозорості, а безпека людей і компанії – це питання припинення бойових дій. Це дві умови, щоб Budimex міг з'явитися на українському ринку, – додав член правління.

*Довідка. Budimex SA – польська будівельна компанія з офісом у Варшаві, яка торгується на Варшавській фондовій біржі та входить в індекс "середніх" компаній mWIG40. Цього року група вийшла на чотири нових для себе ринки - у Словаччині, Чехії та Латвії.

Польський бренд в Україні

Раніше ми розповідали, що на український ринок виходить польський бренд одягу Greenpoint. Компанія планує відкрити в Україні 20 франчайзингових магазинів у 2024 році.

Ексклюзивним агентом і партнером бренду в Україні виступає компанія Retail & Development Advisor (RDA).

Читайте також: Власники “Епіцентру” Гереги отримали дозвіл на поглинання мережі Intersport Polska

Саме Україна стане першим закордонним ринком ритейлера, де будуть представлені фізичні магазини. Бренд працює також у Словаччині, Румунії, Литві, Чехії, Угорщині, Австрії, Німеччині, Нідерландах, Болгарії, Італії, Іспанії та Хорватії, однак лише через канали e-commerce.

Детальніше про плани ритейлера читайте в матеріалі.

PAP Biznes