LG Electronics оновив логотип та слоган вперше за 9 років

Південнокорейський виробник техніки та електроніки LG Electronics оновив логотип вперше за 9 років. Тепер літери L та G можуть виконувати вісім унікальних рухів.

Це зроблено для того, щоб посилювати взаємодію з клієнтами різного віку. Логотип є більш динамічним, його стиль - більш сучасним.

В компанії зазначають, що окрім свого фірмового кольору LG Red, виробник використовуватиме більш енергійний LG Active Red, а літери з лого зможуть кивати, обертатися та підморгувати.

Нова стратегія бренду LG не тільки зміцнює унікальну ідентичність компанії, але й свідчить про її готовність та здатність розвиватися разом з поколіннями, а також про її неперевершену відданість інноваційному досвіду клієнтів по всьому світу, – зазначається у повідомленні.

Крім цього, LG Electronics розробив новий шрифт для свого бренду Life's Good. За словами генерального директора компанії Вільяма Чо, LG хоче стати культовим брендом, який знаходить відгук у клієнтів з різних поколінь.

image 2023 04 13 14 03 56 | 1

Ребрендинг Fanta

Раніше ми розповідали, що бренд солодких напоїв Fanta повністю оновив свою візуальну айдентику.

Було вирішено повністю змінити логотип, щоб надати йому єдиної глобальної ідентичності з фокусом на грайливість”. Над новим лого працювали дизайнери з компанії Coca-Cola та креативна агенція “Jones Knowles Ritchie”.

Читайте також: Pepsi змінить логотип вперше за останні 14 років

Попередній логотип у Fanta вважали занадто стриманим, тож новий зробили простішим, зокрема відмовились від зображення помаранчевого кола та листа. Як змінився сам напис і як тепер виглядає популярний напій, дивіться в нашому матеріалі.

LG