Levi’s йде з ринку росії
Мережа Levi Strauss & Co вирішила остаточно піти з російського ринку, і зараз шукає покупця на свої активи.
Раніше компанія зупинила роботу в росії, а також припинила постачання одягу до країни-агресора. Партії, що залишилися, планується реалізувати через інші магазини.
За неофіційними даними, покупцем магазинів Levi’s може виступити турецький холдинг Fiba, який розвиває на російському ринку магазини під брендами Gap, Marks & Spencer та Banana Republic.
На початок 2022 року, під управлінням Levi’s знаходилося близько 90 магазинів у росії, у тому числі відкритих за франчайзингом. Виторг російського дивізіону минулого року оцінювався в 9,37 млрд рублів, що становило всього 2% від загального обсягу продажів Levi’s на світових ринках.
Відкриті за франчайзингом торгові точки можуть залишитися за периметром угоди – сьогодні вони продовжують працювати у штатному режимі, незважаючи на припинення постачання одягу Levi’s до росії. Теоретично вже влітку може бути налагоджено паралельний імпорт продукції до країни.
Читайте також: LPP Group продала російський бізнес