Lacoste та Netflix створили спільну лімітовану колекцію одягу

Французький модний бренд Lacoste представив колаборацію зі стрімінговим сервісом Netflix, яка об’єднала моду та фандом.

Нову колекцію представили 12 квітня, в ній відзначено різноманітні всесвіти Netflix, зокрема "Дивні дива", "Бріджертони", "Люпен", "Паперовий будинок", "Відьмак", "Сексуальне виховання", "Тінь і кістка" та "Еліта".

До колекції увійшли вісім серіалів платформи, які обрали через цінності, які вони несуть і аудиторію, на яку спрямовані.

Ми вважаємо, що товари можуть бути потужним засобом для розповіді історій, і партнерство з Lacoste надає унікальну можливість поєднати світ моди та розваг. Ця колекція – переконливий і творчий спосіб для шанувальників висловити свою любов до наших історій і персонажів”, - сказав віце-президент зі споживчих товарів у Netflix Джош Саймон.

de2e003e 8775 4c0d b0a7 21c091db2d24 1681266939 1024x503 1 | 1

В чому особливість колекції?

Одяг Lacoste буде гендерно нейтральним і культовий крокодил бренду буде представлений на ньому в костюмах з улюблених серіалів Netflix.

Наприклад, у "Дивних дивах" він перетворився на монстра Демогоргона, а з серіалу “Бріджертони” запозичив величезну перуку.

bridgerton lacoste 1024x538 1 768x965 1 | 2

Заступниця генерального директора Lacoste Катрін Шпіндлер сказала, що вони в захваті від цієї колаборації і зустрічі між "двома світами".

Читайте також: Бренд Fanta провів повний ребрендинг і представив новий логотип

Також в рамках колаборації були створені рекламні відеоролики, які розповідають про крокодила Lacoste у серіалах Netflix.

Продукція сувенірна, тож придбати її можна лише в деяких магазинах Lacoste, а також на сайтах Lacoste.com і Netflix.shop.

MMR