Китайський Shein наростив прибуток до рекордних 2 млрд доларів у 2023 році

Китайський гігант електронної комерції Shein повідомив, що прибуток компанії у 2023 році виріс більш ніж удвічі, до 2 млрд доларів.

У 2022 році чистий прибуток Shein склав 700 млн доларів, а в 2021 - 1,1 млрд. доларів.

За інформацією компанії, загальна вартість проданих на сайті Shein товарів (GMV) у 2023 році склала близько 45 млрд доларів.

На думку учасників ринку, лістинг ритейлера стане найбільшим IPO цього року. Під час останнього інвестраунду компанія була оцінена у понад 60 млрд. доларів.

Очікується, що комісія з регулювання ринку цінних паперів Китаю (China Securities Regulatory Commission, CSRC) та Управління кібербезпеки Китаю (Cyberspace Administration of China, CAC) схвалять розміщення акцій найближчими тижнями.

Крім цього Shein мріє про первинне розміщення акцій у США, однак зі схваленням тут можуть виникнути проблеми.

IPO Shein

У лютому Shein змінив плани щодо первинного розміщення акцій у Нью-Йорку, і замість США, хоче провести IPO у Лондоні.

Компанія подала документи для IPO у Нью-Йорку ще в середині 2023 року, в умовах конфіденційності та без офіційних повідомлень.

Однак у травні 2023 року група членів Конгресу США закликала SEC призупинити процедуру підготовки до первинного розміщення акцій китайського гравця, оскільки компанія, на їхню думку, могла використовувати підневільну працю уйгурів.

Читайте також: H&M протягом року закриє 160 магазинів у різних країнах

За даними джерел Bloomberg, Shein продовжує домагатися дозволу від SEC на проведення IPO у США, однак не дуже вірить у цю перспективу. Саме тому ритейлер почав готуватися до подання заявки на IPO на Лондонській фондовій біржі.

Які ще майданчики може розглянути ритейлер, читайте в матеріалі.

Financial Times