“Кий, Шеф, Хорив”: на Житньому ринку пройде другий благодійний поп-ап з Євгеном Клопотенком
У Києві на Житньому ринку проведуть другий гастрономічний поп-ап "Кий, Шеф, Хорив" від українського шеф-кухаря та ресторатора Євгена Клопотенко.
Цього разу на заході збиратимуть кошти для реставрації даху будівлі ринку у центрі столиці.
Pop-up пройде 7–8 жовтня. На заході можна буде придбати продукцію від українських фермерів і крафтових виробників, відвідати фудкорти, освітню зону, кулінарні батли, музичні виступи та інші активності.
Окрім збору на потреби ринку, впродовж фестивалю збиратимуть на допомогу бригаді спецпризначення "Азов”
За словами шеф-кухаря, на реставрацію даху Житнього потрібно близько двох мільйонів гривень. Частину коштів (350 тисяч) вдалося залучити під час першого гастрономічного поп-апу, що проходив у липні цього року.
Вхід на подію не безкоштовний, стандартний квиток на один день коштує 200 грн. Можна придбати квитки на один чи одразу на два дні онлайн, також доступні спеціальні пропуски, які дають змогу проходити без черги.
Як пройшов перший поп-ап?
Гастрофестиваль у будівлі Житнього ринку вперше провели задля реалізації масштабного плану реновації культового місця столиці.
Для заходу знайшли та запросили українських шефів, рестораторів, фермерів, крафтових виробників і майстрів.
Спочатку очікували 3-4 тисячі відвідувачів на заході, але отримали понад 6 тисяч.
Читайте також: У центрі Києва відкрився триповерховий фуд-хол з шістьма гастрономічними форматами
Уся локація фестивалю "Кий. Шеф. Хорив" була поділена на кілька зон. Був регіон смачної їжі, місце видовищ із кулінарними батлами між шефами та зірковими гостями.
Також там розмістилося узбережжя, де були розкидані точки фермерів і крафтових виробників, був освітній острів із лекціями та майстер-класами.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації