Культовий австралійський виробник Ugg програв битву за назву американському бренду

Австралійська компанія Ugg Since 1974, що є виробником чобіт з овчини, змушена змінити назву свого бренду за межами Австралії та Нової Зеландії через судовий спір з американською компанією Deckers, власником бренду Ugg. 

Свою назву австралійський бренд змінив на Since 74. Тодд Уоттс, онук засновників австралійського бренду, що наразі керує підприємством, зазначив, що для їхньої сімейної компанії протистояти багатомільярдному бренду було нелегко. 

Наприкінці 2023 року соцмережу TikTok заполонив тренд на пошук «справжніх Ugg». Ролики, в яких користувачі порівнювали свої Ugg 2010 року і ті, які були придбані пізніше, стали вірусними і серйозно підірвали довіру споживачів до австралійського бренду. В результаті австралійській компанії Ugg Since 1974 довелося офіційно заявити про відсутність будь-яких зв'язків з американським брендом.

Довідка* 

Історія австралійського бренду розпочалася у 1974 році. Через чотири роки аналогічний бренд з'явився в США. У 1995 році відбулася угода на суму 14,6 мільйонів доларів, в результаті якої американська компанія стала частиною взуттєвого концерну Deckers Outdoor. Ця угода забезпечила Deckers глобальний захист інтелектуальних прав.

Читайте також: Європейський фешн-бренд Primark виходить у нову нішу в ритейлі

Цікаво, що в Австралії слово ugg є загальною назвою для будь-яких чобіт з овчини на флісі, тоді як в США австралійський підприємець Браян Сміт зареєстрував це слово як назву для бренду у 1980-х роках. У 1995 р. американський бренд називався Ugg Australia, та пізніше відсилання до континенту з назви забрали. 

TradeMaster