Криза вартості життя прискорює зростання популярності приватних торгових марок – дослідження

Інфляційний тиск і криза вартості життя значно вплинули на те, що споживачі віддають перевагу продуктам приватних торгових марок, показало останнє дослідження індексу споживачів майбутнього, проведене компанією EY.

Хоча спочатку 28% споживачів сказали, що вони купують більше приватних торгових марок, а не фірмових товарів, у відповідь на зростання цін, результати EY свідчать про те, що це вже стало стійкою звичкою.

Дві третини опитаних (66%) кажуть, що такі товари дешевші, але задовольняють їхні потреби так само добре, як їхні фірмові еквіваленти, тоді як близько 38% сказали, що вони не планують повертатися до фірмових товарів.

Дослідження також показало, що ця тенденція є не лише серед покупців із середнім і низьким доходом.

Споживачі з високим рівнем доходу планують у майбутньому купувати приватні торгові марки в різних категоріях, включаючи свіжу їжу (60%), предмети догляду за домом і домом (56%), упаковану їжу (52%), одяг, взуття та аксесуари (49%), засоби особистої гігієни (49%), косметику (39%).

Відповідно до Future Consumer Index, роздрібні торговці прагнуть агресивно просувати приватні торгові марки, розміщуючи їх на рівні очей і біля передньої частини магазинів, а також розширюючи асортимент продукції. Бренди магазинів тепер не просто імітують фірмові продукти за нижчими цінами, але пропонують різноманітні варіанти продукції, а ритейлери використовують дані торгових точок для виявлення ранніх тенденцій.

У відповідь на зростання популярності приватних торгових марок серед споживачів багато компаній, що займаються споживчими товарами, зосереджуються на відновленні обсягів, — прокоментувала Крістіна Роджерс, керівник глобального відділу споживчих товарів EY. — Зусилля щодо спрощення портфоліо, зниження витрат і розблокування ресурсів є важливими, але це має відбуватися разом із інноваціями та маркетингом – вони повинні підтримувати свої бренди в колі довіри споживачів, щоб підтримувати свою маржу та фінансувати плани зростання.

Аналітика даних

Роджерс додала, що кращі можливості аналізу даних допоможуть ритейлерам краще націлюватися та охоплювати споживачів, що, як наслідок, збільшить продажі під приватними торговими марками.

Читайте також: Індекс самопочуття ритейлу (RWBI) залишився незмінним у червні 2024-го – дослідження

Ритейлери можуть використовувати роздрібні засоби масової інформації та програми лояльності, щоб стимулювати покупки приватних торгових марок і створювати альтернативні джерела доходу шляхом просування брендів своїх партнерів, — сказала вона.

ESM