Kraft Heinz скорочує бізнес у росії

Американський харчовий гігант Kraft Heinz вирішив скоротити свою присутність на російському ринку. Компанія виставила на продаж підрозділ із виробництва дитячого харчування — це дві фабрики потужністю 30 тисяч тонн продукції на рік, а також розроблені для місцевого ринку бренди.

Джерела в інвестиційних колах повідомляють, що йдеться про завод «Хайнц-Георгієвськ» у Ставропольському краї та Іванівському комбінаті дитячого харчування, а також бренди «Розумниця» та «Самі з вусами».

Компанія Kraft Heinz утворилася у 2015 році в результаті об’єднання бізнесів Heinz та Kraft Foods. Володіє брендами Kraft, Heinz, Philadelphia, Maxwell House та ін. За підсумками 2021 виручка оцінювалася в 26 млрд доларів. Головним акціонером компанії є інвестиційна компанія Berkshire Hathaway Уоррена Баффетта.

Читайте також: H&M виставила на продаж 170 магазинів у росії