Кожен п’ятий покупець стикався із генеративним штучним інтелектом під час шопінгу – дослідження

П’ята частина європейських споживачів уже використовувала генеративні інструменти штучного інтелекту під час покупок.

При цьому 72% знають про використання цієї технології під час покупок, свідчить нове дослідження Capgemini.

Згідно зі звітом, приблизно половина з тих, хто використовував генеративні інструменти штучного інтелекту, стверджують, що це "значно покращило" досвід.

Зазначається, що що генеративний штучний інтелект може допомогти підвищити ефективність роботи ритейлерів. Вісім з десяти роздрібних торговців запевняють, що штучний інтелект може допомогти покращити внутрішні операції та технічне обслуговування об’єктів.

Також ритейлери планують використовувати генеративний штучний інтелект у логістичних функціях, зокрема оптимізації маршрутів, управлінні операціями та оптимізації ланцюга поставок.

Роздрібним торговцям необхідно переглянути операційні стратегії та прийняти інноваційні рішення, такі як штучний інтелект, автоматизація, Інтернет речей (IoT), щоб увімкнути розумніше визначення попиту, безконтактне прогнозування, ефективні варіанти виконання та запропонувати покращену інтерактивність для споживачів, — прокоментувала Ліндсі Мацца, керівник галузі міжнародної роздрібної торгівлі Capgemini Group.

Читайте також: Індекс самопочуття ритейлу (RWBI) в Україні не змінився попри складний грудень

За її словами, це дає можливість знизити собівартість товарів і розблокувати крос-канальне зростання.

ESM